دکتر محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و منتخب اول مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گردهمایی بزرگ حامیان لیست امید در رشت حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین، دکتر محمد رضا عارف در گردهمایی بزرگ حامیان لیست امید که در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد ضمن ابراز خوشحالی از دومین حضور خود در گیلان که در کمتر از 8 ماه اتفاق افتاد علت آن را تفکر اصلاح طلبی در گیلان و حفظ ارزش ها و آرمان های انقلابی در این استان دانست .

معاون اول دولت اصلاح طلبان با ارائه گزارش به مردم گیلان در خصوص عملکرد به تعهدات این جریان اظهار داشت: راهبرد اصلی ما در انتخابات تلاش جهت تحقق مشارکت حداکثری مردم و ترجیح منافع به ملی به منافع شخصی و حزبی و کسب اکثریت کرسی های مجلس با هدف ارتقای جایگاه مجلس بوده است.

منتخب اول مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما خواهان تشکیل مجلسی پاسخگو و مجلسی که در راس امور و نماد مردمسالاری و عصاره ملت است هستیم وی در ادامه افزود: با بررسی خواست های شما مردم به شعار امید، آرامش و رونق اقتصادی رسیدیم و مبنای حرکت را نیز اخلاق تعیین کردیم و برای رسیدن به هدف از اخلاق عدول نخواهیم کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم با اشاره به اینکه چرا رقبای ما از رویکرد مردم درس نمی گیرند گفت: مردم ما پای صندوق های رای جواب می دهند و تحقیر و تهمت به مردم چه دلیلی دارد؟




این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: من از رقبا خواهش می کنم که اصول اخلاق و سفارش های دینی را رعایت کنند. چون من به چند استان سفر کردم در همه استان ها گله داشتند که رقیب به ما برچسب بی دینی و‌ دوری از ارزش ها را می زند او ادامه داد باید سوال کرد: بد اخلاقی تا کی؟ 

او با ذکر این نکته که از جوانان اصلاح طلب برای تلاش در راه برگزاری انتخاباتی خوب تشکر می کنم گفت: جریان ما در انتخابات اخیر هیچ مورد عبور از خطوط قرمز را نداشته است و نخواهد داشت و برای رسیدن به هدف از اخلاق عدول نخواهیم کرد.

عارف توضیح داد: ما به وعده هایمان عمل کردیم و فقط یک مورد مانده و آن کسب اکثریت کرسی های مجلس است و انتظار ما از مردم این است که کارشان را در روز جمعه تمام کنند و بدانند که رای تک نک مردم مهم است. حاضران رای بدهید و دیگران را تشویق کنید که به لیست امید رای بدهند. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی اولویت مجلس دهم را اشتغال ، کنترل تورم و رونق اقتصادی اعلام کرد و گفت:مجمع نمایندگی استانها به عنوان یک نهاد کارشناسی باید اولویت استان را اعلام و پیگیری کنند. 

سر لیست اصلاحات با اشاره به حسنی و جمالی افزود: خوشحالیم د‌و جوان نخبه را در لیست امید گیلان از حوزه انتخابیه رشت و رودبار داریم و از مردم عزیز گیلان می خواهیم که در ساعات اولیه پای صندوق حاضر شوند و از لیست امید حمایت کنند 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 530254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
    21 4
    اقای عارف خیلی در جریان این دو انتخابات اخیر زحمت کشید و یک هماهنگی مثال زدنی بین اصلاح طلبان و اعتدال گرایان ایجاد کرد. و باید از ایشون تشکر ویژه ای به عمل اورد. اما در بعضی موارد کمی بیش از اندازه محافظ کارانه عمل میکنند. مثلا در قضیه مینو خالقی که اتفاقی خلاف قانون رخ داد و نماینده رسمی مردم پس از انتخابات عزل شد ایشان انطور که باید اعتراض نکردند و اقای مطهری تنها نماینده ای بود که قاطعانه اعتراض کرد.