دادگو: مدیریت شهری کرج در شرایط رکود اقتصادی یاریگر دستگاه های دولتی بود

رئیس شورای اسلامی کلانشهر کرج اظهار داشت: مدیریت شهری مرکز استان در شرایط رکود اقتصادی یاریگر دستگاه های دولتی بود و ما نیز به سهم خویش در راستای تحقق اهداف و سیاست های دولت محترم تدبیر و امید کوشا بوده ایم.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمود دادگو ظهر امروز طی سخنانی در صحن علنی شورای اسلامی شهر کرج در حضور استاندار البرز و هیئت همراه، ضمن عرض خوشامدگویی به مهمانان ویژه پارلمان شهری، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در زمینه های حقوق شهروندی و توسعه اقتصادی و اجتماعی دارای دیدگاه های مثبت و سازنده ای است که با تصویب سند برجام، فضا برای تحقق این سیاست ها بیش از پیش مهیا شده است.

رئیس پارلمان شهری کرج افزود: در شرایطی که کشور غرق در رکود اقتصادی بود و کارها به سختی پیش می رفت اما با حمایت های مسئولان ارشد استانی و شهرستانی، مدیریت شهری کرج دهها طرح و پروژه عمرانی و خدماتی را با کار و فعالیت جهادی به ثمر نشانده است و همچنین به سهم خویش حمایت های خوبی را نیز از دولت محترم و دستگاه های اجرایی استان داشته ایم.

وی ادامه داد: از استاندار محترم البرز انتظار داریم که مقدمات لازم جهت هماهنگی و همکاری هرچه بهتر ادارات کل استان و همچنین ادارات شهرستان با مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج را فراهم آورد؛ چرا که در حال برخی دستگاه ها از همکاری لازم در راستای رفع مشکلات شهر و شهروندان سرباز می زنند و این مهم شایسته نیست.

این مسئول ارشد استانی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی و با توجه به سوابق و تجربیات درخشان مدیریت شهری کرج در شرایط رکود درآمدی که موفق به دور زدن مشکلات موجود شدیم، از آمادگی لازم برای انجام ماموریت های استانی و کمک بیشتر به دولت محترم برخوردار می باشیم و در صورتی که آقای (مهندس) طهایی موضوع خاصی را مشخص نماید، آماده ایم که بسیجی وار قدم به صحنه بگذاریم.

دادگو اظهار کرد: امید است در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده است، امید می رود با همکاری مجموعه استانداری البرز بتوانیم خدمات شایسته و قابل توجهی را به مردم شریف ارائه کنیم و محرومیت های موجود در حوزه های درمانی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی را ارتقاء بخشیم.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر کرج در بخش پایانی سخنانش بیان داشت: در حال حاضر ترافیک، آلودگی هوا و مشکلات زیست محیطی عمده چالش های البرز و همچنین کرج به شمار می روند که گرچه اقدامات خوبی برای رفع آنها در دستور کار قرار گرفته اما به حمد الهی و با همکاری دولت محترم، امید است شرایط مناسب تری برای ارتقای سلامت محیط زیست فراهم شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 537660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =