سخنگوی شورای شهر: سفرهای مدیریت شهری هدفمند و در جهت توسعه ی شهری صورت می گیرد

سخنگوی شورای شهر اذعان داشت: تعداد سفرهای خارجی وکلای مردم در دوره چهارم مدیریت شهری کرج متعدد نبوده و محدود به چند کشور خارجی طی 3 سال اخیر می شود، همچنین بر خلاف برخی گفته ها این سفرها کاملاً هدفمند بوده و به تقویت توسعه شهری کمک شایانی کرده است.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، غفور قاسمپور ضمن بیان این مطلب گفت: این سفرها بر مبنای آیین نامه داخلی صورت پذیرفته و افرادی که توفیق سفر به دیگر کشورها را نداشته اند، قادر به استفاده از این فرصت می باشند و هماهنگی های لازم نیز از طریق شهرداری کرج به عمل می آید.

سخنگوی شورای چهارم کرج در ادامه به تبیین چگونگی ارتباط اعضاء با رسانه های جمعی و گروهی نیز پرداخت و گفت: این ارتباط از چند اصل مهم تبعیت می کند؛ نخست اتصالی است که روابط عمومی بین عضو و رسانه برقرار می سازد و بر مبنای ضرورت ها شاهد انعکاس تعدادی خبر در رسانه ها می باشد. دوم ارتباط خاص و کانال های ارتباطی برخی اعضاء با رسانه ها و خبرنگاران می باشد که جنبه شخصی دارد و هر میزان که افراد رسانه ای تر باشند، بی شک جایگاه شان در رسانه ها پررنگ تر خواهد بود و در آخر میزان جذابیت موضوعات مطرح شده از سوی اعضاء برای رسانه ها می باشد که به باور بنده این حالت بهترین شکل و مدل ارتباطی برای حضور در رسانه ها می باشد و اعضاء را ترغیب به بیان بهتر و بیشتر مشکلات مردم می کند تا رسانه ها در صفحات نخست یا در پیشانی اخبار خود به انعکاس آنها بپردازند.

وی در خصوص تلاش برخی شهرهای تابعه اعم از کمالشهر، محمدشهر، گرمدره و... برای الحاق به محدوده خدماتی شهرداری کرج گفت: به باور بنده الحاق شهرهایی مثل کمالشهر و گرمدره به کرج بیشتر به نفع آن مناطق است و از آنجا که شهرهایی کم برخوردار می باشند، علاقمند به قرار گرفتن در زیرمجموعه مدیریت شهری کرج می باشند.

وی افزود: گرچه بنده و همکارانم برای تحقق این مهم اعلام آمادگی کرده ایم اما باور دارم که این پروسه باید به صورت کارشناسی شده و آینده نگرانه صورت پذیرد و ضرورت دارد که از شتابزدگی پرهیز کنیم.

این مسئول در ارزیابی خود از عملکرد دوره چهارم مدیریت شهری کرج در خصوص جلب مشارکت بخش خصوصی، آن را ضعیف توصیف کرد و اذعان داشت: گرچه در شورای چهارم کرج کمیسیونی نیز در همین زمینه تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد اما به زعم بنده به دلیل وجود بخشنامه ها و آیین نامه های پیچیده، استقبال چندانی از فرصت های سرمایه گذاری صورت نپذیرفت و حتی در موارد جزئی همچون احداث روز بازار یا پارکینگ عمومی نیز به مشکلات حقوقی برخورد کرده ایم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 543422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =