رئیس مجتمع داروسازی مه دارو: حمایت از تولیدکننده داخلی گامی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی

رئیس مجتمع صنایع داروسازی مه دارو توگا تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی حمایت از تولیدکنندگان داخلی و امیدواریم مسئولین بر این مبنا گره از مشکلات تولیدکنندگان صنعتی باز کنند.

به گزارش خبرآنلاین البرز، طاهر مهدلو با اشاره به روند فعالیت‌های مجتمع تعاونی صنایع داروسازی مه دارو اظهار داشت: این مجتمع تحت پوشش تعاونی است و فعالیت‌های مطالعاتی و تحقیقاتی خود را از سال 90 آغاز کرده است.
وی افزود: مجتمع صنایع داروسازی مه دارو توگا از زمان کلنگ زنی تا تولید فقط 11 ماه طول کشید که امروز این مجتمع در زمینی به مساحت دو هزار و 240 متر مربع است در چهار طبقه بنا شده است.
مهدلو افزود: این شرکت در زمان آغاز با 20 نفر نیرو کار خود را آغاز کرد که به لطف خدا این تعداد به 100 نفر افزایش پیدا کرده است.
مهدلو تاکید کرد: در حال حاضر مجتمع صنایع داروسازی مه دارو توگا انواع قرص‌ها، شربت‌ها ، چای کیسه‌ای و دم‌نوش‌ها را باکیفیت بالا تولید می‌کند.
وی تأکید کرد: خوشبختانه محصولات ما ازلحاظ کمی و کیفی منحصربه‌فرد است، که می‌توان گفت کیفیت محصولات ما در مقایسه با محصولات مشابه خارجی به‌مراتب بالاتر و باکیفیت‌تر است.
رئیس مجتمع صنایع داروسازی مه دارو توگا با بیان اینکه صنعتگران از لحاظ مالی حمایت نمی شوند، گفت: این مجتمع جزء واحدهای فعال به‌حساب می‌آید که به‌طور متوالی پنج سال است که به‌عنوان کارآفرین نمونه معرفی می‌شویم.
شایان‌ذکر است، مجتمع صنایع داروسازی مه دارو توگا در سال گذشته به عنوان واحد نمونه کشوری معرفی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =