کمیسیون اصل 90 وظیفه نظارت بر حسن اجرای قانون در قوای سه گانه را بر عهده دارد ولی سایت دریافت شکایت آن خراب است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیش از این نیز برخی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم اعلام کرده بودند سایت کمیسیون اصل 90 مجلس جهت بارگزاری شکایات مردمی خراب است.
اکنون نیز یکی از مخاطبان این سرویس نوشته: شما رو به خدا به سایت کمیسیون اصل نود مجلس سر بزنید . سایت در ست کار نمیکنه . تو قسمت شکایت مثلا میرم پر کنم . گزینه ماهیت مورد غیر فعاله و نمیشه شکایتی رو فرستاد . گاهی هم گزینه استان و شهر غیر فعاله . به خدا حق هر ایرانیه که به این سایت مراجعه کنه و با سهولت شکایتی بنویسه . اما سایت خرابه خرابه خرابه . بابا من ایرانی حقمه که سایت درست کار کنه.
لازم به ذکر است قبلا نیز سرویس مشکلات مردم در گزارش مفصلی خراب بودن این سایت را به مسئولان مجلس منعکس کرده بود (اینجا) منتهی به نظر می رسد با جابجایی نمایندگان منتخب مجلس، هنوز فرصت رفع اشکال این سایت به وجود نیامده. با این حال روشهای دیگری نیز برای رساندن شکایت مردم به این کمیسیون وجود دارد.
طبق گزارش مخبر سابق این کمیسیون، روزانه چندین پرونده در این کمیسیون بررسی می شود که تعداد کمی از آنها مربوط به کمیسیون اصل ۹۰ بوده و قابلیت رسیدگی دارد.
همچنین به لحاظ تشکیل شکلی پرونده شکایت کسانی که مایل به ارسال شکایات خود به کمیسیون اصل ۹۰ باشند می‌توانند از طریق آدرس پستی مجلس و یا با حضور در میدان بهارستان، دفتر مراجعات مردمی مجلس، شکایات خود را مطرح کنند.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 552093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =