ایرنا نوشت: قائم مقام وزیر نیرو با اشاره به مشخص بودن کف و سقف حقوق ها در این وزارتخانه، گفت: فیش های حقوقی در وزارت نیرو همواره بر اساس قانون تنظیم شده و می شود.

ستار محمودی امروز (سه شنبه) درباره انتشار فیش های چندین میلیون تومانی برخی مسوولان کشور افزود: «از آنجایی که فردی سیاسی نیستم، در این زمنیه اظهار نظر نمی کنم».

به گفته این مقام مسوول، در وزارت نیرو حداکثر و حداقل حقوق کارکنان و مدیران آن مشخص است و بر مبنای مصوبه های سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و شورای حقوق و دستمزد عمل می شود.
محمودی تصریح کرد: این وزارتخانه در این مقوله همواره مطابق قانون عمل کرده و می کند و به قول معروف «کم دارد و زیاد ندارد».
شب گذشته(سه شنبه شب) حمید چیت چیان وزیر نیرو نیز در حاشیه مراسم تجلیل از پنج دانشمند عرصه صنعت برق کشور گفته بود: مساله فیش های حقوقی چندین سال بود که از دید مسوولان رده بالای قوای کشور و دستگاه های اجرایی مورد غفلت واقع شده بود، اما با افشاگری انجام شده و شفاف شدن موضوع، اینک دولت و سایر قوا تصمیم های خوبی اتخاذ می کنند و به جبران اشتباهات می پردازند.
وی در مجموع این افشا شدن را به نفع کشور ارزیابی کرده بود.
22539

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 553366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید AE ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    7 0
    آیا قیش حقوقی کارکنان مثل بقیه بررسی شده یا نه تنها گفتار که کافی نیست ضمنا تنها فیش حقوق کافی نیست باید واریزی به حسابها علاوه بر فیش حقوق هم بررسی شود
  • گشنه A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    1 0
    یکی میخوره یکی میبره اونی که میخوره بالاخره سیر میشه امان از اونی که میبره...سیرمونی نداره...تازه لاغر هم میمونه..چون واسه کسی دیگه میبره ...مثل بابک زنجانی عزیز
  • بی نام A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    0 0
    اگر قانون قانونی بود ومدیران اعمالشان منطبق برظواهر شان بود که الان نیاز نبود جنابعالی توضیح فرمایید که اداره تابعه طبق قانون پرداخت ودریافت داشته است ضمنا"فیش ها نمی تواند ملاک باشد ازفردابدون فیش داده میشود که دیگر ردی موجود نباشد