یوسفی: بهرام فرید امسال در تیم شهرداری ارومیه توپ خواهد زد

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه اسامی بازیکنان این تیم را برای فصل جدید لیگ برتر اعلام کرد که نام بهرام فرید نیز دیده میشود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، احد یوسفی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با انتخاب تراویسا بعنوان سرمربی شهرداری ارومیه و مشورت های لازم اقدام به جذب بازیکنان کردیم.
وی افزود: دراگان تراویسا و پرویز پزشکی بعنوان پاسور، اولی یکا اویانسیوو و فرهاد پیروت پور بعنوان بازیکنان پشت خط زن، آرمین تشکری، حامد رضایی و جواد محمدی نژاد بعنوان سرعتی زن، مجتبی میرزاجانپور، علی مباشری و بهرام فرید بعنوان قدرتی زن و عبدالرضا علیزاده بعنوان لیبرو در تیم شهرداری ارومیه حضور خواهند داشت.
مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه تصریح کرد: یک بازیکن بعنوان سرعتی زن، یک بازیکن بعنوان قدرتی زن و یک بازیکن نیز بعنوان لیبرو از سهمیه جوانان یا امید جذب خواهند شد تا ترکیب تیم نهایی شود.
یوسفی گفت: امسال در نشست شورای عمومی لیگ برتر 3 پیشنهاد را برای ایجاد تغییرات در نحوه مسابقات و نزدیک شدن تیم ها مطرح کردیم .
وی افزود: حضور 3 بازیکن خارجی در بین 6 بازیکن داخل زمین هر تیم، نحوه برگزاری پلی آف و تعداد بازی های برگزار شده در هر هفته و سقف داشتن 3 بازیکن ملی پوش در هر تیم پیشنهادهایی بود که برای افزایش سطح لیگ و نزدیک شدن تیم ها مطرح کردیم.
مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه تصریح کرد: تلاش داریم با بهبود روند تیم، ایجاد تیم های پایه و استفاده از ظرفیت بالای والیبال در این شهر در آینده به تیم های دیگر لیگ بازیکن صادر کنیم.
یوسفی گفت: ارومیه یک شهر مهم در رشته والیبال است و هیچ کس نمی تواند این رشته ورزشی را از جمع مردم آن حذف کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 558820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =