خبرهای آغاز هفته نخست مردادماه آذربایجان غربی

در آغاز مرداد 95، لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان آذربایجان غربی در فصل جدید آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی،در آغاز هفته نخست مرداد 95 فرمانده انتظامی ارومیه خبر درگیری مربوط به عوامل ضد انقلاب را تکذیب کرد.

*لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی با صدرنشینی شهرداری پیرانشهر در هفته نخست آغاز شد.
در اولین هفته لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی که با حضور 12 تیم دیروز جمعه آغاز شد که یک بازی بدلیل عدم ارائه کارت بازی نماینده شوط برگزار نشد.
سایر نتایج به شرح زیر است:
◄ آذریورد شاهین دژ 4 زرین دانه شاهین دژ 2
◄ شهرداری اشنویه 3 شهرداری محمدیار 1
◄ شهرداری جوان ارومیه 1 سولدوز نقده 0
◄ پرسپولیس حاجی خوش مهاباد 2 اورمیه جوان 2
◄ شهرداری پیرانشهر ؟ هیئت فوتبال شوط ؟ ""این دیدار به دلیل عدم ارائه کارت بازی توسط تیم شوط انجام نشد""

* بدنبال درج خبر مبنی بر درگیری پاسگاه بالانج ارومیه با عوامل ضد انقلاب در برخی سایتها و شبکه های مجازی، سرهنگ صمدپور فرمانده انتظامی شهر ارومیه درگفتگویی با خبرنگاران، این موضوع را قویا تکذیب نمود.

* کاربران و هواداران ورزش ایران در استان آذربایجان غربی در شبکه های مجازی، طرح لباس کاروان المپیکی ایران را دست مایه طنز خود قرار دادند.

* فعالیت معدن طلای آقدره تکاب بعد از چندین روز تعطیلی بدلیل خرابکاری تعدادی از کارگران و درگیری های صورت گرفته از سر گرفته شد.

* مسابقات بین المللی شطرنج جام سرداران شهید آذربایجان در ارومیه با حضور نزدیک به 400 شطرنج باز از ایران و کشورهای دیگر آغاز شد.

* در حالی که احد یوسفی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه روز پنج شنبه در نشستی با خبرنگاران ورزشی، از حضور بهرام فرید در این تیم خبرداده بود ولی خبرهایی در شبکه های مجازی به نقل از مسئولین تیم شهرداری تبریز مبنی بر حضور این بازیکن در نماینده تبریز در فصل جاری لیگ برتر منتشر شده است.

* شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از قطعی برق شهرستان های میاندوآب،شهر باروق و روستاهای تابعه، شهرک صنعتی، شاهین دژ، شهر محمودآباد و شهرکشاورز در روز یکشنبه از ساعت 7 الی 12 بصورت متناوب خبرداد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =