تغییر محل بازی سرخ پوشان به درخواست هواداران/ تراکتور به امید احیای دریاچه ارومیه به میدان می رود!

درحالیکه به پیشنهاد تراکتورسازی تبریز و موافقت فدراسیون فوتبال، قرار بود بازی های 4 هفته نخست این تیم تا آماده شدن ورزشگاه یادگار امام(ره) در کرج برگزار شود، اما به درخواست هواداران، محل بازی های سرخ پوشان به تبریز منتقل شد.

به گزارش خبرآنلاین، عصر دیروز مراسم جشن رونمایی از پیراهن تیم تراکتورسازی برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال، با حضور پرشور هواداران این تیم در ورزشگاه شهید پورشریفی تبریز برگزار شد.

این مراسم دارای برنامه های متنوعی بود که طی آن پیراهن های جدید تراکتورسازان برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ برتر رونمایی شد.

از مهمترین نکات این مراسم، تغییر مجدد در محل بازی های تراکتور سازی تبریز بود.

سردار آجرلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز که پیش از این نیز برخی تصمیمات خود را بنا به درخواست هواداران تغییر داده و از این رو نیز بین مردم تبریز به شدت محبوب شده است، در پاسخ به درخواست مردم محل بازی های این تیم را مجددا به تبریز بازگرداند.

بر این اساس، درحالیکه به پیشنهاد تراکتورسازی تبریز و موافقت فدراسیون فوتبال، قرار بود بازی های 4 هفته نخست این تیم تا آماده شدن ورزشگاه یادگار امام(ره) در کرج برگزار شود، اما به درخواست هواداران، محل بازی های سرخ پوشان به تبریز منتقل شد.

گرچه محل بازی های تراکتورسازی در تبریز دوباره در هاله ای از ابهام قرار می گیرد اما به نظر می رسد، تراکتورسازی به دلیل آماده نبودن ورزشگاه یادگار امام(ره) و فرسوده بودن ورزشگاه باغشمال، در جایی به غیر از زمین اختصاصی خود میزبان تیم های لیگ برتر نخواهد بود.

شعار و طرح انتخاب شده برای پیراهن بازیکنان تراکتورسازی تبریز

از دیگر وقایع جالب توجه مراسم رونمایی از پیراهن تراکتورسازی، انتخاب شعار ویژه و درج آن بر روی سرخ پوشان تبریزی است.

به گفته آجرلو، بازیکنان تراکتور از فصل آینده با شعار "به امید احیای دریاچه ارومیه" به میدان می روند.

این نشان طراحی شده و بر روی پیراهن بازیکنان درج خواهد شد.

این اقدام سرخ پوشان تبریزی نیز به شدت مورد استقبال هواداران در شبکه های مجازی قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =