در نشستی با حضور رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز، مسئولان کمیته های زیر مجموعه و مسئولان هیئت های شهرستانی سند راهبردی تحول و تعالی ورزش های همگانی استان البرز مورد بررسی وتبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ در این نشست که با حضور نماینده هیئت ورزش های همگانی استان گلستان به عنوان عضو ناظر واعضای کمیته تحول فدراسیون همگانی برگزار شد ضمن بررسی عملکرد هیئت استان در بخش های مختلف در خصوص خط مشی آینده و اهداف ترسیم شده برای ورزش های همگانی در البرز موارد لازم مطرح شد.

در این نشست ابتدا کمیته های مختلف وشهرستان ها گزارشی از اهم فعالیت های خود ارایه کردند.

در ادامه رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز با بیان اینکه البرز به مدد تلاش شبانه روزی کمیته ها و شهرستان ها توانسته به جمع استان های پیشرو کشور برسد گفت: روند صعودی این هیئت در رتبه بندی استان ها در 4 سال گذشته موید حرکت البرز در مسیر رشد وتعالی است.

مهدی محبی افزود: کسب عنوان دوم هیئت برتر البرز در حضور رشته های مدال آور و موفق استان البرز یک دستاورد ارزمشند است و ماحصل زحمات وتلاش فعالان این ورزش است.

وی البرز را در بحث آموزش بسیار فعال دانست وگفت:به گواه امار البرز پس از تهران در سال گذشته بیشترین کلاس را برگزار کرده است ضمن آنکه از حیث ورزشکاران سازمان یافته در جایگاه چهارم کشور قرار دارد.

رییس هیات ورزش های همگانی استان البرز برگزاری نشست های مستمر با مسئولان استانی وفدراسیون وفعال کردن کمیته های زیر مجموعه را از دیگر اقدامات مهم این هیئت برشمرد وگفت: در حال حاضر 16 کمیته از مجموع 27 کمیته کشور در البرز فعال است و در تلاشیم دیگر کمیته ها را در سال جاری به مرحله فعال شدن برسانیم.

وی در پایان با قدردانی از تلاش وهمت فدراسیون در تدوین سند چشم انداز وتحول ورزش همگانی کشور گفت: توجه دقیق به بخش های مختلف ورزش همگانی نقطه قوت این سند است و می تواند موجبات توسعه هر چه بهتر این ورزش را در آینده فراهم کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =