مسئول سامانه ۱۸۸۸ منطقه۱۲ از ثبت بیشترین شکایات مردمی در حوزه سد معبر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اصغر عبادی، مسئول سامانه ثبت شکایات شهروندان شهرداری منطقه 12 با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۳۹ پیام در سامانه۱۸۸۸ منطقه به ثبت رسیده است، گفت: ۸۶ درصد پیام به نتیجه نهایی رسیده و ۱۴ درصد مابقی نیز در دست اقدام است و بیشترین شکایات از سد معبر است.

او با بیان اینکه انتقاد از عملکرد شهرداری در سد معبر توسط دستفروشان ، تأسیسات ورزشگاه‌ها و تغییر کاربری مسکونی به تجاری و اداری بیشترین موضوعات پیام ها را به خود اختصاص می دهد، گفت: ۷۸ درصد پیام ها انتقاد و شکایت و ۲۲ درصد تقدیر و تشکر از عملکرد شهرداری بوده است.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 562101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اشتباه A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    3 1
    اشتباه میکنید بیشترین شکایات مردم تهران از موتورسواران است که هر گونه خلافی میکنند و در آخر ماشین مقصر شناخته میشود جلوی موتوریها را بگیرید ؟؟
    • بی نام IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
      0 1
      بیشترین شکایت مردم به سامانه 137 سد معبر ساختمان های در حال ساخت و آلودگس صوتی شان هست نه دستفروشان