ایسنا نوشت : مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه از آزادی 121 زندانی در نیمه نخست امسال از زندان‌های کرمانشاه با کمک ستاد دیه خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین ،بابک ترابی اظهارکرد: با کمک های ستاد مردمی دیه استان کرمانشاه در شش ماهه نخست امسال 121 زندانی شامل 118 مرد و سه زن از زندان‌های استان کرمانشاه آزاد شدند.

وی افزود: از مجموع این زندانیان آزاد شده 16 نفر مربوط به دیه، 77 نفر مربوط به بدهیکاری مالی غیرکلاهبرداری، 19 نفر مربوط به مهریه و 9 نفر مربوط به نفقه بودند.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه گفت: کل بدهی این 121 زندانی 144 میلیارد و 362 میلیون ریال بود.

ترابی تصریح کرد: از مجموع بدهی این زندانیان 15 میلیارد ریال آن را شکات پرونده ها گذشت کردند و یک میلیارد و 200 میلیون ریال آن از محل اعتبارات ستاد دیه استان، چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات ستاد دیه کشور، 15 میلیارد ریال از محل صندوق‌های بیمه‌ای، شش میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و مابقی آن از طریق سایر منابع پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمک به بازگشت آبرومندانه یک زندانی جرایم غیرعمد به آغوش جامعه و خانواده کاری بسیار ارزشمند است که هم دارای اجر دنیوی و هم دارای اجر اخروی است، لذا از همه خیرین استان درخواست داریم کمک‌های خود را از ستاد دیه استان دریغ نکنند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 587989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =