شهرداری تهران اعلام کرد در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم برای رفع مزاحمت سد معبر وانت‌بارهایی که در سطح معابر توقف و کاسبی می‌کنند، اقدام به توقیف این خودروها خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بارها شهروندان در سرویس مشکلات مردم از وانت بارهای دستفروش یا خریدار پسماند و اقلام قراضه و مستعمل گلایه کرده اند و در کامنتهای متعددی خواستار پاسخگویی مسئولان در این مورد شده اند. سرویس مشکلات مردم هم چند بار این موضوع را پیگیری و اقدام به انتشار گزارش مربوط به پیگیری و پاسخ مسئولان کرد. 

اکنون شهردار منطقه 7 واقع در شرق تهران اعلام کند طرحی برای رفع سد معبر وانتی ها از سطح معابر این منطقه در راستای اجرای طرح نگهداشت شهر اجرا شده است.
سعید طلوعی با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اینکه وانتی های مستقر در میدان سبلان، خیابان های استاد حسن بنا، دماوند، سپاه و اطراف میدان هفت تیر مشکلات قضایی برای معبربانان این منطقه ایجاد کرده بود، این طرح را در دستورکار قرار داده ایم.
او در ادامه گفت: طی تفاهم نامه امضا شده بین شهرداری منطقه و یگان امداد نیروی انتظامی تهران بزرگ وانتی های متخلف توقیف و تنها از طریق دستور مقام قضایی آزاد خواهند شد.
شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه تا به حال 15 ماشین توقیف شده، تاکید کرد: طرح جهادی رفع سد معبر تا پاکسازی کامل معابر سطح منطقه ادامه خواهد داشت.
به گفته وی به منظور آرام سازی معابر و کاهش معضلات اجتماعی ناشی از ایجاد سد معبر توسط دستفروشان و خودروهایی که اقدام به فروش میوه و سایر اقلام مورد نیاز شهروندان می کنند، طرح فوریتی جمع آوری وانتی ها و دستفروشان در این منطقه اجرا می شود.
طلوعی کسب رضایتمندی شهروندان و افزایش رفاه عمومی را از جمله اولویت های اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: در مرحله نخست طرح ساماندهی وانتی ها و دستفروشان ایجاد تعامل در اولویت است و در صورت عدم همکاری توسط این افراد برخورد جدی با آنان صورت خواهد گرفت.

 

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 591880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =