امام جمعه اسلام آباد غرب :نمیتوانیم را از فرهنگمان حذف کنیم

حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در جمع کارکنان و کارآموزان مرکز فنی و حرفه ای اسلام آباد غرب گفت: ما میتوانیم کلمه نمیتوانیم را از فرهنگمان حذف کنیم همان طور که توانستیم و به کشور هسته ای تبدیل شدیم.

به گزارش خبرآنلاین کرمانشاه در این دیدار رئیس فنی حرفه ای اسلام آباد غرب درباره این مرکز اظهار داشت :مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اسلام آباد غرب در سال ۱۳۸۴ در زمینی به مساحت ۱۳۰۰۰ متر مربع افتتاح گردید. این مرکز دارای ۸ کارگاه ثابت ، ۲ کارگاه سیار شهری،۲ کارگاه روستایی ، یک کارگاه در زندان ، یک کارگاه در پادگان اسلام آباد غرب می باشد.این مرکز در راستای اهداف خود و با توجه به نیاز صنعت و دانشگاه اقدام به برگزاری دوره های آموزشی ویژه شاغلین و دانشجویان می نماید.این مرکز در سال ۱۳۹۴ موفق به آموزش ۳۶۰۰۰۰۰۰۰ نفر ساعت شده است .


وی افزود: این امر در سال جاری نیز محقق خواهد شد .این مرکز دوره های اتومکانیک ، خودرو های تجاری ، جوشکاری ، ادوات کشاورزی ، الکترونیک ، علوم دامی ویژه آقایان برگزار می نماید و همچنین دوره های معماری ، لوازم خانگی ، الکترونیک ، خیاطی و صنایع دستی ویژه خانم ها برگزار می گردد.

عزیزی گفت : آموزش های فنی و حرفه ای می تواند نقش مهمی در افزایش مهارت افراد جویای کار داشته باشد که این موضوع میتواند در اشتغال زایی جوانان موثر واقع گردد. علاوه بر آموزش های دولتی ۳۰ آموزشگاه آزاد زیرنظر این مرکز درحال فعالیت هستند که سهم بسزایی از آموزش مهارت های شهرستان را بر عهده گرفته اند.


حجت الاسلام سید امیر محمدی پور بعد از بازدید از کارگاه های فنی حرفه ای در جمع کارآموزان دوره پداگوژی اظهار داشتند :با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که به جوانان فرمودند : کشورهای اروپایی علم را در جنگ های صلیبی از ما دزدیدند اما به لطف خدا جوانان ما در تلاش اند که علم را از آنان پس بگیرند ما توان این را داریم که خودمان را بالا ببریم. اما استکبار اجازه نمیدهد به جرم اینکه چرا از لحاظ هسته ای رشد کردیم تحریم های فلج کننده ای برای ملت ایران وضع کردند .


محمدی پور ادامه افزود : مردم ایران پیام استقامت را از عاشورا گرفتند، ما میتوانیم عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را حفظ و افزایش دهیم.بنابراین ما به ایرانی و اسلامی بودنمان افتخار می کنیم این دو توأماند.


وی ادامه داد : ما میتوانیم کلمه نمیتوانیم رو از فرهنگمان حذف کنیم همان طور که توانستیم به کشور هسته ای تبدیل شدیم.

 

dsc_0251 dsc_0256 dsc_0260 dsc_0264 dsc_0265 dsc_0266 photo_2016-11-01_17-44-32 photo_2016-11-01_17-44-41 photo_2016-11-01_17-44-49

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 596434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =