۰ نفر
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۳
زرینچه: خدا نخواست که پرسپولیسی شوم

روزنامه خبرورزشی نوشت: دیروز گزارشی در مورد بازیکنان بزرگ استقلال و پرسپولیس چاپ کردیم که در تیررس همدیگر قرار گرفته بودند. از جمله این نفرات جواد زرینچه بود؛ کاپیتان اسبق استقلال و تیم ملی که می‌گفتند در مقطعی پرسپولیسی‌ها حسابی دنبال جذب او بودند. همین مسئله باعث شد تا دیروز با زرینچه تماس بگیریم و ماجرای فوق را سوژه گفت‌وگو کنیم.

ظاهراً گزارش خبرورزشی در مورد شما سر و صدا کرده و حاشیه‌ساز شده
(می‌خندد) نه بابا من در دوره فوتبالم هم بی‌حاشیه بودم چه رسد به الان. البته واقعیت امر این بود که جواد منافی تصادف کرده و در بیمارستان بقیه‌الله بستری بود من هم به رسم ادب می‌خواستم به ملاقاتش بروم. قبل از اینکه به ملاقات جواد بروم، آقای زمانی که آن زمان به نوعی مدیر روابط عمومی پرسپولیس بود با من تماس گرفت و گفت می‌خواهم یک قرار ملاقات بین شما و حاج‌آقا عابدینی بگذارم تا در مورد احتمال حضورت در پرسپولیس صحبت شود. عابدینی مرد مشتی و بامعرفتیه. هنوز با هم رفیقیم اما آن جلسه هیچ وقت برگزار نشد.

چرا؟
قرار شد تَرک رفیقم بنشینم و اول به بیمارستان برویم و بعدش هم با آقای عابدینی جلسه بگذاریم اما نرسیده به بیمارستان یک وانت سیمرغ چنان به ما زد که پای رفیقم درجا شکست و من هم تا یک ماه نمی‌توانستم راه بروم. همان اتفاق باعث شد به زمانی زنگ بزنم و بگویم، داداش مثل اینکه خدا نمی‌خواست پرسپولیسی شوم البته انصافاً هواداران استقلال و محبت آن‌ها که جای خود حتی هواداران پرسپولیس هم همواره به من لطف داشته و دارند.

علی پروین چطور؟ وقتی در تیم ملی شاگردش بودید، هیچ وقت نگفت بیا پرسپولیس؟
نه، هرگز! علی‌آقا همیشه می‌گفت بروید و برای تیم‌تان بهترین بازی را انجام دهید. پروین می‌گفت استقلال و پرسپولیس فرقی با هم ندارند. شما باید آن‌قدر خوب باشید که تیم ملی حسابی از وجودتان سود ببرد. علی‌آقا اصلاً در تیم ملی برای پرسپولیس مذاکره نمی‌کرد.

متأسفانه این روزها منصورخان پورحیدری همچنان در بستر بیماری است و همه ما نگران
واقعاً تلخ و نگران‌کننده است. منصورخان در کنار حجازی فقید، علی‌آقا پروین و خدابیامرز دهداری جزو مربیانی‌اند که بهترین خاطره‌ها را با آن‌ها دارم. امیدوارم پورحیدری عزیز این بیماری را دریبل کند و دوباره او را کنار زمین ببینم. اتفاقاً برای مراسم نکوداشت منصورخان هم دعوت بودم اما متأسفانه خودم کسالت داشتم و نتوانستم به آن مراسم بروم.

برسیم به شرایط استقلال. وضع این تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟
ببینید، جام حذفی خیلی سخت است چون اولین اشتباه می‌تواند به منزله آخرین اشتباه تلقی شود بنابراین بدیهی است که تیم‌های کوچک‌تر هم می‌توانند دردسرساز شوند. به نظرم رفاقت‌ها در استقلال و به طور کلی هر تیمی باید باطنی باشد نه ظاهری البته رفاقت در استقلال وجود دارد اما باید باز هم بیشتر شود. از سوی دیگر اگر روزبه چشمی هم برسد بدون شک استقلال می‌تواند در هر دو جام مدعی قهرمانی باشد. من اگر گاهی اوقات انتقاد می‌کنم نظر مثبت و دلسوزانه دارم. زرینچه و امثال زرینچه دلشان برای استقلال می‌سوزد و می‌خواهند موفقیت تیمی که جوانی خودشان را در آن سپری کرده‌اند را ببینند. منصوریان از دست ما دلگیر نباشد چون نمی‌خواهیم برایش دردسر درست کنیم. من هرگز نمی‌خواهم منصوریان و دستیارانش را به حاشیه ببرم. برایم موفقیت استقلال از هر چیزی مهمتر و ارجح است.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 596805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =