برخی از کاربران سرویس مشکلات مردم درخواست داشتند که دولت استخدام کارکنان قراردادی و پیمانی را تبدیل وضعیت کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین همواره بحث استخدام دولتی یکی از چالش برانگیزترین مباحث طرح شده توسط کاربران در سرویس مشکلات مردم بوده است.
با وجودی که این موضوع بارها طرح شده و حتی محمدباقرنوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت هم به کاربران سرویس مشکلات مردم در این باره پاسخ داده، باز هم برخی از کاربران درخواست می کنند دولت تغییر وضعیت استخدامی آن دسته از کارکنانی که به صورت قراردادی مشغول به کارند را در دستور کار قرار دهد.
از جمله یکی از مخاطبان در این باره اخیرا نوشته: لطفا در مورد تبديل وضعيت کارکنان قراردادي به پيماني ارائه طريق فرمائيد و لازم ميدانم به علت اينکه دولت در اواخر عمر دوره اول ميباشد براي تبليغ هم که شده با تبديل وضعيت اين افراد . بالاي 5 سال سابقه يا 8 سال اقدام نمايد جالب توجه ميتواند باشد... والسلام

توضیح سخنگوی دولت
لازم به ذکر است در جلسات گذشته نشست خبری سخنگوی دولت این مسئله به کرات مورد بحث قرار گرفت و پاسخ نوبخت به این درخواست این بود: هر گونه استخدام رسمی از سوی بخشهای دولتی تنها از طریق آزمون استخدامی امکان پذیر است ولی دولت با توجه به سوابق همکاری پیمانی و قراردادی متقاضیان استخدام، برای آنها تسهیلاتی در نظر می گیرد.

به نظر می رسد دولت یازدهم بر خلاف دولت سابق، از استخدام اشخاص در دولت به عنوان اهرم تبلیغی که در پیام فوق الاشاره مخاطب سرویس مشکلات مردم عنوان شده بود، استفاده نخواهد کرد.


46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 603671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =