مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی استان و انتخابی مسابقات قهرمانی کشور به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با شرکت 60 دونده در پارک جنگلی چقاسبز برگزار شد و نفرات برتر بخش آقایان و بانوان مشخص شدند .

عباس فتحی - خبرآنلاین: رئیس هیئت دوومیدانی ایلام گفت : مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی استان و انتخابی قهرمانی کشور به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با شرکت 60 دونده آقا و خانم در پارک جنگلی چقاسبز ایلام برگزار شد .

وی افزود : این ورزشکاران از هفت شهرستان استان در مسابقات شرکت کرده بودند و شهرستانهای دهلران، بدره و آبدانان غایبان این دوره از رقابتها بودند .

فتحی ادامه داد : در هر رده سنی با تصمیم کمیته فنی هیئت دوومیدانی استان ایلام سه الی چهار نفر جهت حضور در مسابقات کشوری معرفی می شوند که این مسابقات در بخش نوجوانان روزهای هجدهم و نوزدهم آذرماه در شهرستان مراغه و در بخش بزرگسالان دهم دیماه در بندر انزلی برگزار خواهند شد .

وی در خصوص نفرات برتر بخش بانوان و آقایان گفت : مسابقات صحرانوردی بانوان برای اولین بار است که در استان برگزار می شود و شرکت کنندگان در مسافت چهارکیلومتری با هم به رقابت رداختند که در پایان خانمها گلاره فتح اللهی و زهرا نقیب زاده از مهران و مهسا مرادبیگی از ایلام به تربیت به مقام های اول تا سوم دست یافتند .

فتحی بیان کرد : شرکت کنندگان بخش آقایان در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند که دوندگان نوجوان مسافت شش کیلومتری و بزرگسالان دوازده کیلومتری را طی کردند.

وی اظهار کرد : در رده سنی نوجوانان محمدجواد غلامی از ایلام، علیرضا هاشمی و امیررضا جعفری هر دو از دره شهر مقامهای اول تا سوم را کسب کردند ، در رده سنی بزرگسالان نیز احسان زینی وند از دره شهرمقام اول ، جلیل ناصری از چرداول مقام دوم و خلیل ناصری از چرداول و مسعود احمدی زرنه از ایوان مشترکا به مقام سوم رسیدند .

فتحی همچنین گفت : در رده بندی تیمی شهرستان های ایلام و ایوان مقام اول و دوم بزرگسالان را کسب کردند ، در بخش نوجوانان آقایان تیم های دره شهر، ایلام و ملکشاهی به عنوان سه تیم برتر شناخته شدند و در بخش نوجوانان بانو هم تیم شهرستان مهران قهرمان شد .

وی افزود : طبق تصمیم کمیته فنی هیئت دوومیدانی تیم ماراتن استان با ترکیب احسان زینی وند، مسعود احمدی زرنه، حمید مهدوی و یوسف رستمی جهت حضور در مسابقات دو ماراتن قهرمانی کشور که سوم دیماه در استان هرمزگان برگزار خواهد شد معرفی می شوند که از این افراد دو نفر اول بازیکن اصلی و دو نفر بعدی ذخیره خواهند بود .

رئیس هیئت دوومیدانی استان اعلام کرد : سال گذشته احسان زینی وند از استان ایلام مقام اول مسابقات قهرمانی دو ماراتن کشور را کسب کرد و با توجه به تمرینات و تلاش های ایشان و سایر اعضای تیم امسال هم امید زیادی به قهرمانی این عزیزان وجود دارد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 607097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =