احمدی پرگو خبر داد: طرح ساماندهی محدوده گلدشت تصویب شد

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از تصویب طرح ساماندهی محدوده گلدشت با همت این معاونت در چهارمین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، احدالله احمدی پرگو این مطلب را عنوان کرد و گفت: منطقه گلدشت با مساحت تقریبی 16 هکتار در محدوده غرب کرج و شمال آزاد راه تهران - قزوین در مجاورت اراضی دانشگاه خوارزمی قرار گرفته است و جمعیتی حدود 1000 نفر دارد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج اظهار داشت: بافت این منطقه مشکلات عدیده ای دارد که از جمله آن می توان به ریزدانگی، فقدان سند رسمی مالکیت و ساخت و سازهای بدون مجوز اشاره کرد و این امر موجب شده تا معضلات اجتماعی متعددی در گلدشت بوجود بیاید.

احمدی پرگو اضافه کرد: بر این اساس و با توجه به وجود مشکلات مذکور در منطقه گلدشت، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج طرح ساماندهی گلدشت را تهیه کرد و به رغم اهمیت موضوع با دستور شهردار این کلانشهر کلیات طرح در چهارمین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان کرج مطرح گردید.

این مسئول گفت: جلسه مذکور به ریاست فرمانداری شهرستان کرج و دبیری شهرداری کرج برگزار شد و رئیس شورای اسلامی شهر این کلانشهر نیز در آن حضور داشت.

وی ادامه داد: طرح ساماندهی محدوده گلدشت در چهارمین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان کرج به تصویب اعضای این ستاد رسید تا شهرداری کرج با تصویب طرح مذکور بتواند تا حدود زیادی مشکلات اهالی گلدشت را مرتفع نماید.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج در پایان خاطر نشان کرد: همچنین طرح بهسازی و نوسازی محدوده ها و محلات محمد شهر با هدف بازآفرینی توسط اعضای ستاد شهرستانی به تصویب رسید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 613856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =