۰ نفر
۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

شانا نوشت: مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: جلوگیری از خام فروشی و تکمیل زنجیره‌های ارزش صنعت از بنیادی‌ترین برنامه‎های شرکت در آینده است.

فرناز علوی گفت: صنعت پتروشیمی ایران با شتاب درحال توسعه است و در این مسیر افزون بر سرمایه گذاران داخلی، حضور سرمایه گذاران خارجی نیز می تواند روند توسعه این صنعت را شتاب بخشد.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: این شرکت اهداف بنیادی مانند برنامه ریزی کلان، سیاست گذاری، تنظیم‎گری، زمینه‌سازی و پشتیبانی توسعه پایدار صنعت برای ارتقای کیفیت زندگی مردم را پیگیری می کند و برای خلق ارزش افزوده بیشتر نیازمند افزایش ظرفیت تولید در صنعت پتروشیمی هستیم.

وی با اشاره به اهداف طرح‎های جدید تا افق ١٤٠٤ افزود: بر اساس چشم انداز، باید از خام فروشی پرهیز، زنجیره ارزش تکمیل و ارزش افزوده بیشتر شود. همچنین در طرح های جدید اهدافی چون تبدیل گاز طبیعی به الفین‎ها، تبدیل پروپان، پروپیلن و مشتقات، استفاده از مایعات گازی، اتان، بوتان و ... برای تولید الفین‎ها و تامین خوراک برای واحدهای جدید، در نظر گرفته شده است.

به گزارش شرکت ملی صنایع پتروشیمی، علوی با تاکید بر این که صنعت پتروشیمی با اجرا و تحقق جهش دوم توسعه خود، موتور محرک فرآیند توسعه صنعتی و اقتصادی کشور است، گفت: برنامه ریزی‎های شرکت ملی صنایع پتروشیمی پس از برجام، همکاری و تعامل با شرکت‎های معتبر این صنعت برای اجرای پروژه‎های آینده است و با استفاده از روزآمدترین دانش‎های فنی و بالاترین کیفیت می توان مسیر رشد این صنعت را هموارتر کرد.

وی تصریح کرد: جلوگیری از خام فروشی و تکمیل زنجیره‌های ارزش صنعت از بنیادی ترین برنامه‎های شرکت در آینده است و صیانت از محیط زیست و منابع ملی با حفظ مسئولیت اجتماعی و اخلاق حرفه ای با رعایت حقوق ذینفعان و خلق ارزش با تعهد به توسعه پایدار و متوازن همواره مورد توجه قرار دارد.

39223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 614729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =