دویست و شصت و نهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج تشکیل شد

دویست و شصت و نهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج به ریاست محمود دادگو در سالن جلسات پارلمان شهری برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، در ابتدای جلسه اعضای شورای شهر خواستار بازگشایی تقاطع غیرهمسطح محتشم (مهرویلا) شدند.

محمود دادگو رئیس شورای شهر کرج در این رابطه اظهار داشت: از شهرداری کرج درخواست می شود که با توجه‌ به آماده بودن این پروژه برای تسهیل در رفت و آمد خودروها و راحتی و آسایش شهروندان این مسیر هرچه سریعتر بازگشایی نماید.

وی در ادامه افزود: در صورت نیاز به حضور مسئولان ارشد کشوری در مراسم افتتاح پروژه می توان در فرصت دیگری آن را به صورت تشریفاتی افتتاح کرد.

رئیس شورای شهر کرج در ادامه جلسه طی تذکر خطاب به معاونت عمرانی شهرداری کرج اظهار کرد: پشت فضای رادیوی کرج‌ در عظمیه و در عرصه ای به عرض ۱۶۵ متر پروژه ای با ۷ متر خاکریزی حدود ۳ ماه است که نیمه کاره رها شده در صورتی که‌ یک دکل برق فشار قوی در آنجا واقع است.

محمود دادگو با بیان اینکه ۴ هزار و ۳۰۰ متر زمین در آن عرصه برای عمران اختصاص داده شده که قرار است سوله بحران احداث شود اما اکنون میبینیم ‌که بی نتیجه رها شده است، خواستار تعیین تکلیف آن از سوی معاونت عمرانی شد.

گفتنی است جلسات رسمی شورای شهر کرج به منظور آغاز جلسات کمیسیون تلفیق، تنها در روزهای یکشنبه و از ساعت 8 الی 12 تشکیل می شود و دویست و شصت و نهمین جلسه صحن علنی شورا در حال برگزاری است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 616041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =