یادمان ویژه جانباختگان قطار تبریز-مشهد رونمایی شد

بنای یادبود "یا علی ابن موسی الرضا (ع) یادمان جانباختگان قطار مسافربری تبریز-مشهد" در محل بلوک 44 آرامستان وادی رحمت با حضور جمعی از مسئلان شهر تبریز رونمایی شد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، احد فلاحی، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز در مراسم رونمایی از این یادمان، اظهار کرد: از اولین روزهای این حادثه‌ تلخ، با دستور شهردار تبریز پا به پای عزیزان در کنار خانواده‌های جانباختگان حادثه بوده و در کم‌ترین زمان با آماده‌سازی المان و همچنین کف‌سازی قبور مطهر جانباختگان سعی کردیم وظیفه خود را در این خصوص به بهترین نحو انجام دهیم.
وی ادامه داد: آماده‌سازی، جدول‌بندی قبور، طراحی و نصب سنگ یکسان، نصب المان "یا علی ابن موسی الرضا(ع )" و مشارکت در برگزاری مراسم یادبود در مسجد صاحب الامر تبریز از جمله اقدامات این سازمان در مواجهه با این حادثه‌ی جانگداز بوده است.
گفتنی است؛ هم‌زمان با چهلمین روز درگذشت مسافران امام رضا(ع)، با حضور صادق نجفی شهردار، شهرام دبیری رئیس شورای شهر، خلیل ساعی مدیرکل بحران آذربایجان‌شرقی، مدیرکل راه آهن آذربایجان، جمعی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت و خانواده‌ها و بازماندگان، از یادمان جانباختگان قطار تبریز-مشهد رونمایی شد.
شایان ذکر است؛ در مراسم رونمایی از یادمان جانباختگان قطار تبریز-مشهد جمعی از مداحان اهل‌بیت(ع) به مدیحه‌سرایی و ذکر مصیبت سرور و سالار شهیدان پرداختند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 621678

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =