۰ نفر
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
هوای تهران تا پایان هفته آلوده است

تسنیم نوشت: معاون پایش و نظارت اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان تهران با اشاره به پایداری هوا گفت: پیش‌بینی می‌شود که تا آخر هفته جاری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس تکرار شود.

محمد رستگاری با اشاره به اینکه میانگین شاخص عدد ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون ظهر امروز بر روی عدد 118 قرار گرفت، اظهار داشت: امروز شرایط ناسالم برای گروه‌های حسّاس تکرار شد و پیش‌بینی می‌شود که کماکان تا آخر هفته نیز شرایط ناسالم برای گروه‌های حسّاس را داشته باشیم.

وی با بیان توصیه‌های لازم به شهروندان تأکید کرد: توصیه می‌شود در چنین شرایطی بیماران قلبی و ریوی، زنان باردار، سالمندان و کودکان از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

معاون پایش و نظارت اداره‌ کل حفاظت محیط‌زیست استان تهران در توصیه به سایر شهروندان گفت: بهتر است که سایر افراد نیز از انجام فعالیت شدید بدنی در فضای باز خودداری و شهروندان از وسایل نقلیه شخصی کمتر استقاده کنند تا باعث افزایش آلاینده‌ها نشود.

رستگاری در پایان با اشاره به عدم تشکیل کمیته آلودگی هوا عنوان کرد: از آنجا که به شرایط اضطرار نرسیدیم، کمیته کارگروه آلودگی هوا تشکیل نمی‌شود.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
    0 0
    اتفاقا كميته اضطرار باید الان تشکیل شه که بیشتر الوده نشه که نتوان به زیر ۱۵۰ برش گردوند جز با باد
  • بی نام US ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
    0 0
    نمیدونم چر دادستان کشور در این موضوع که جان ملت در میانه عوامل مسبب آلودگی رو مجازات نمیکنه جای تعجب داره این سکوت معنا دار
  • بی نام DE ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
    0 0
    خدایا خودت به بچه های مظلوم تهران رحم کن
  • بی نام IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
    0 0
    بنویسید تا آخر سال آلوده است