ایسنا نوشت: معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو تهران را سانحه ای دردناک، جانکاه و غم انگیز توصیف کرد و ضمن تسلیت این حادثه ناگوار گفت: بدون تردید نام و یاد آتش نشانان قهرمان، شجاع و بی ادعا که ایثارگرانه جان عزیزشان را برای نجات دیگران فدا کردند از خاطر ملت قدرشناس ایران فراموش نخواهد شد.

متن پیام تسلیت اسحاق جهانگیری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون


سانحه دردناک، جانکاه و غم انگیز آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو تهران که موجب به شهادت رسیدن و مصدومیت جمعی از شریف ترین و فداکارترین انسان های این مرز و بوم شد، روح و جان ملت ایران را آزرد و آکنده از غم و اندوه کرد. بدون تردید نام و یاد آتش نشانان قهرمان، شجاع و بی ادعا که ایثارگرانه جان عزیزشان را برای نجات دیگران فدا کردند هرگز از خاطر ملت قدرشناس ایران فراموش نخواهد شد.


این مصیبت و ضایعه بزرگ و جانسوز را به ملت قدردان ایران، جامعه آتش نشانان کشور بویژه خانواده های بزرگوار و داغدیده این حادثه ناگوار تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای شهدای این سانحه دلخراش علو درجات و حشر با شهداء و اولیاء الهی و برای مصدومان آرزوی بهبودی و سلامت و شفای عاجل و برای بستگان عزادار صبر و اجر مسألت دارم.

اسحاق جهانگیری
معاون اول رییس جمهور

64213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =