مهر نوشت: مرد شرور میدان خراسان تهران که دست به جنایتی خونین زده متواری است. پلیس با اجازه انتشار عکس بدون پوشش متهم، از شهروندان خواست او را شناسایی کنند.

 ساعت ۱:۱۵ روز یکم خردادماه وقوع یک نزاع و درگیری در محدوده میدان خراسان به کلانتری ۱۱۴ غیاثی اعلام شد و بررسی‌های اولیه نشان داد جوانی به نام یاسر ۳۲ ساله بر اثر اصابت ضربات چاقو به صورت، گردن، سینه ، کتف و ... به قتل رسیده و قاتل نیز از محل متواری شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

کارآگاهان جنایی در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که مقتول طي درگيري با یکی از اراذل و اوباش منطقه خراسان به نام یوسف ۴۰ ساله به قتل رسیده است؛ بررسی سوابق یوسف نشان داد که او یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه درگیری، قدرت‌نمایی با سلاح سرد و اخلال در نظم عمومی است که بارها دستگیر و روانه زندان شده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده مشخص شد که قاتل و مقتول چند روز پیش از وقوع جنایت نیز در چندین نوبت با یکدیگر درگیری لفظی داشته و پس از آن بارها برای همدیگر رجزخوانی داشته اند؛ در ادامه و با شناسایی تعدادی از شاهدان صحنه جنایت مشخص شد که در زمان درگیری خونین، مقتول هیچگونه سلاح سردی همراه خود نداشته و حتی به قاتل عنوان داشته که قصد درگیری ندارد اما قاتل علیرغم این موضوع، با چاقو به او حمله ور شده و او را به صورت وحشیانه و با وارد کردن ضربات چاقو به قتل رسانده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران با انتشار این خبر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به این پرونده، محل سکونت متهم پرونده در منطقه تهرانپارس شناسایی و در مراجعه کارآگاهان به این محل مشخص شد که یوسف بلافاصله پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتش متواری شده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده و با توجه به متواری بودن متهم و برای دستگیری این مجرم سابقه دار و خطرناک، درخواست انتشار بدون پوشش تصویر وی از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران صادر شده است؛ لذا از شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر این قاتل فراری شده و اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه یا محل‌های تردد وی دارند، درخواست می‌شود هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس‌های ۵۱۰۵۵۴۲۹ و ۵۱۰۵۵۵۱۰ در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران قرار دهند.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 630927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
    143 5
    آخه یه همچین آدم مریضی چطور چند بار دستگیر شده و دوباره آزاد شده؟ قوه قضاییه چکار میکنه؟
    • وو A1 ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
      9 2
      حتما دوس دخترشم عاشقش بوده
    • بی نام A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
      12 0
      خدا لعنتش کنه انشاالله هرچه زودتر به سزای اعمالش برسه جوون بی گناه و کشته وفرار کرده
  • بی نام IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
    8 0
    ساعت ۱:۱۵ روز یکم خردادماه
  • امیر تبریز اوغلی IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
    1 29
    زنگ بزنید بگم کجاست..
  • افشین A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    2 3
    حالا اینکه مملکت با این وضع صدور حکم راجع به افراد شرور رو هواست شکی نیست ولی همین که اینا به دست خودشون از پا در میان خوبه،حداقل یکی مثه خودشو کشته