نماینده مردم رشت در زمان گزارش شهردار تهران درباره پلاسکو با فریاد خواستار پایان یافتن سخنان قالیباف شد.

به گزارش خبرآنلاین، حضور قالیباف در صحن مجلس و قرائت گزارش درباره حادثه پلاسکو بی حاشیه نبود. چه آنکه غلامعلی جعفرزاده در جریان ارائه گزارش شهردار تهران درباره حادثه پلاسکو به اظهارات وی اعتراض کرد.

وی به بخشی از سخنان شهردار در خصوص حضور نیروهای آتش نشان تنها 2.5 دقیقه بعد از آتش سوزی ساختمان پلاسکو در محل معترض شد و با فریاد گفت: اگر این موضوع درست باشد یعنی وزیر کشور دروغ می‌گوید.

جعفرزاده گفت: چیزی که می‌گویید با آنچه وزیر کشور گفت تفاوت دارد. یا شما دروغ میگویی یا وزیر. اگر وزیر دروغ گفته باید با او برخورد شود و اگر شما دروغ میگویی هم همچنین.

این صحبت ها باعث شد نادر قاضی پور نیز خطاب به نماینده رشت بگوید: بنشین سرجایت.

بهروز نعمتی نیز  با صدای بلند خطاب به نماینده رشت گفت: چرا فریاد میزنی. بنشین. مگر اینجا جای فریاد زدن است.

این  در حالی بود که تعداد زیادی از نمایندگان اطراف صندلی جعفرزاده حضور پیدا کرده بودند و از او حمایت می کردند.

در همین حین علی لاریجانی رئیس مجلس از شهردار پرسید که چقدر از زمان ارائه گزارش وی باقی مانده است. سوالی که باز هم موجب اعتراض جعفرزاده شد تا مجددا فریاد بزند زمان پیش بینی شده برای آقای شهردار به پایان رسیده است.

سوی دیگر صحن اما موسوی لارگانی بود که با فریادهای خود نسبت به اظهارات جعفرزاده معترض شد و خواستار ادامه سخنان شهردار شد در مقابل برخی دیگر از نمایندگان نیز به طرفداری از جعفرزاده پرداختند. آنچنان که پروانه مافی خطاب به معترضان به جعفرزاده گفت: چه کارش دارید؟! بگذارید حرفش را بزند!

نهایتا شهردار تهران پس از 35 دقیقه سخنان خود را در رابطه با حادثه پلاسکو به پایان رساند.

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 631253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    0 0
    آقای جعفرزاده 29 سال که روی اون صندلی چرخدارش نشسته آقای قاضی پور.....
  • محمد قاسمی لطفا نظرهای مرا چاپ کنید IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    0 0
    قاضی پور فراموش کرده که خودشون و گروهکشون در مجلس قبل نه تنها فریاد می زدند بلکه توهین و ناسزا را چاشنی فریادشان می کردند؟حالا می گوید سکوت کنید؟برای من جالب است که تمامی رفتاری که اکثر اصولگرایان و بخش تندور آنها نیز ، خود انجام می دادند را فراموش کردند.ما می گفتیم هوا آلوده است،بیکاری هست،تورم بیداد می کند،گرانی نیز،دزدی می شود و... و آنها در مجلس خود را به آن راه می زدند و سوت می زدند.حالا ایشان تمام حرف هایی که دوستان ما بخاطرش زندان رفتند و صدایشان را خفه کردند ، بازگو می کنند و آنهم بخاطر کوبییدن روحانی و اصلاحات.وگرنه اگر جلیلی می آمد باز هم سوت می زدند.مثل روزنامه ی کیهان و عوامل د آن
  • بی نام A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    0 0
    وقتی امثال قاضی پور نماینده مجلس باشند وضعیت بهتر از این نمی شود.
  • بی نام IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    0 0
    شما واقعا نماینده اید
  • دردمند A1 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    0 0
    دريغ از يك عذر خواهي بابت اين فاجعه از كسي كه مسووليت مستقيم دارد جناب شهردار اين پست تا أبد نمي ماند آيندگان در مورد شما چه قضاوتي مي كنند؟هر چند بوابتان مهم هم نيست به هر حال حادثه و تقدير را براي اين موقع ها گذاشته اند جناب قاليباف عكس دختر آتش نشان را در وداع با پدر ديدي ؟
  • بی نام A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    0 0
    متاسفم
  • بی نام IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    0 0
    خب آخرش چی شد بالاخره همین گزارش داد و تموم شد و رفت
  • amirreza A1 ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    0 0
    نماینده ها به جای داد و بیداد الکی دنبال رفع نقص از قوانینی باشن که به ساختمان هایی مانند پلاسکو اجازه فعالیت میده. کمیسیون ماده 100 بجای رفع ایرادات ساخت و ساز شهری شده منبع درآمد شهرداری و هیچ باری از روی دوش شهرنشینی برنداشته.
  • امیر تبریز اوغلی IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    0 0
    2ماه از حادثه قطار گذشته هنوزم وزیر راه رو هیئت رییسه مجلش نزاشته بیاد مجلس....... جوابگو باشه... اما یک هفته نشده شهردار رو کشوندن مجلس.. در حالیکه شهرداری یک موسسه غیر دولتیس اصلا ارتباطی به مجلس نداره
  • بی نام A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    0 0
    7عجب شو افی
  • بی نام IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    0 0
    اصولگراها متاسفانه حاضرند واسه حزب خودشون همه چیز رو انکار کنند و از هر کوتاهی و قصوری هم به طور افراطی دفاع کنند این است آرمان اصولگرایان
  • بی نام RO ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    0 0
    در مقایسه با ۱۱سپتامبر که ۷ ماه برای پایان عملیات زمان برده است ۹۰ روز تخلیه آوار برج دوقلو توانستیم در کمتر از ۹ روز کار پلاسکو را انجام دهیم.....بدون شرح