ایرنا نوشت: سخنگوی وزارت امور خارجه از مخالفت وزارت امور خارجه با سفر تیم کشتی آزاد آمریکا برای شرکت در رقابت های جام جهانی کشتی در ایران خبر داد.

بهرام قاسمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: همانطور که قبلا اعلام کردم این موضوع به کمیته ویژه ای ارجاع شده بود و موضوع در این کمیته مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا با سفر تیم کشتی آزاد آمریکا به ایران مخالفت شد.
وی افزود: با توجه به سیاست های اتخاذ شده از سوی دولت جدید آمریکا ، وزارت امور خارجه به ناچار در شرایطی قرار گرفت که با سفر تیم کشتی آمریکا به ایران مخالفت کند.
به گزارش ایرنا مسابقات جام جهانی کشتی قرار است در روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه جاری در شهر کرمانشاه برگزار شود.
وزارت امور خارجه پیشتر با صدور اطلاعیه ای ، از تشکیل کمیته ای با مشارکت دستگاههای ذیربط برای بررسی موضوع سفر تیم کشتی آزاد آمریکا به ایران خبر داده بود.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 631967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
    22 2
    سياست به هيچ وجه در ورزش نبايد دخالت داده شود چند ماه ديگه تيم ملی واليبال در ليگ جهانی ممکنه بخواد بره آمريکا و آمريکاييان هم بايد بيان ايران اونوقت بايد چه کار کرد ؟
    • بی نام IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
      3 0
      احتمالا مثل قضیه ایران و عربستان در کشور ثالث بازی میکنن
  • پیام A1 ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
    9 2
    آمریکاییها که معلم ما نیستند... بهتر بود که اجازه میدادیم آنها بیایند، تا طرز فکر و شأن ما ایرانی ها را از نزدیک لمس میکردند... ما نباید مثل آنها آمریکاییها باشیم...
  • دوستی MY ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
    8 0
    کاش اجازه بدن اونا بیان به ایران تا بفهمن ایرانی ها اون چیزی نیستن که دولتشون میگه در ثانی مگه نه اینکه مردم امریکا تظاهرات کردن و به مهاجرین گفتن خوش اومدین به امریکا
  • محسن IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
    0 0
    همین الان هم صدها هزار ایرانی در امریکا زندگی میکنن و نون و نمکشو میخورن.چون نمیتونید با دولت ترامپ مقابله کنید عقده تون رو سر کشتی گیرای امریکایی خالی میکنید.اخه این کار چه فایده ای داره.؟