یک مسئول در شهرداری تهران، در پاسخ به مطالبات مردم برای روان‌سازی ترافیک اعلام کرده بخشی از راهبندان‌ها در پایتخت به خاطر نرم افزارهای موبایلی و مسافرکش‌های شخصی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از اینکه برخی از گلایه های مردمی در سرویس مشکلات مردم درباره عملکرد شهرداری و سایر نهادهای ذیربط در مدیریت شهری در خصوص گره خوردن بیشتر ترافیک در پایتخت منتشر شد (اینجا) امروز یک مقام مسئول در شهرداری تهران بخشی از ترافیک خیابانها را متوجه نرم افزارهای موبایلی و مسافرکش های شخصی عنوان کرد.

میثم مظفر؛ مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در این باره گفت: فعالیت غیرمجاز مسافربرهای شخصی از طریق موبایل کاملا غیرقانونی است و به صاحبان این اپلیکیشن ها اخطار می دهیم که اگر تمکین نکنند اقدامات قانونی که مقدمات آن فراهم شده در آینده اجرایی خواهد شد.

او اعلام کرد حاضر است به خاطر بستن نرم افزارهای موبایلی "هرگونه اعمال فشار" را انجام دهد تا این مهم را به انجام برساند. مظفر گفت: بنده تحت هر اعمال فشاری هم باشد از حق همکاران عزیز و تلاشگر تاکسیران دفاع خواهم کرد. بخشی از ترافیک تهران اکنون بخاطر افراد شاغلی است که پس از شغل اول خود بواسطه این نرم افزارها درسطح شهر مسافرکشی می کنند. امنیت اجتماعی مسافران و امنیت اقتصادی تاکسیرانان در معرض خطر است و ما برای آن یک راه حل مناسب داریم که به زودی اعلام خواهد شد.

 

 

 

46231

 

 

کد خبر 633281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • بی نام IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
    70
    بله بله مشکل از انحصار شکنان است مشکل از آنانی است نمی خواهند هزینه ناکارآمدی برخی را پرداخت کنند. بجای آنکه از روشهای موفق الگو بگیرید و خود را بروز نمایید تمام تلاشتون حذف روش های کارامد جهت بقای ناکارامد خودتان است
  • بی نام A1 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
    51
    30 هزار ماشین چه نقشی در ترافیک 3 میلیون ماشین و همین تعداد موتور در تهران دارند،بهانه های الکی نیارید
  • بی نام DE ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
    76
    بخشی از ترافیک هم به دلیل تاکسی های خالی است که فقط دنبال مسافر دربست و گرفتن کرایه دو تا سه برابر هستند.
  • بی نام A1 ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
    50
    کاش به فکر مردم بودی و منافع آن ها را در نظر می گرفتی نه عده ایکه گوش مردم را می بردند و برای مسیری که تاکسیهای اینترنتی مبلغ کن می گیرند آن ها رقم های نجومی می گیرند
  • داریوش A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
    46
    اینهم انحصار و حمایت بی دلیل از یک صنف.مثل حمایت دولت از تولید کنندگان خودرو داخلی....بیچاره مردم
  • پرهام US ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
    58
    هاهاها..واقعا که...به این میگن قلب کردن موضوع نرم افزارهای موبایلی اتفاقا از پرسه زدن الکی راننده ها جلوگیری میکنه ظاهرا این آقا موقعیت خودش را در خطر می بینه با قوی شدن مسافربرهایی که تحت نظارتش نیستن
  • فرزاد IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
    14
    اولا نرم افزار موبایل کلا دو سال نیست راه افتاده ولی تهران 20 ساله مشکل ترافیک داره دوما اونهایی که از نرم افزار موبایلی استفاده میکنن اگه نرم افزار نباشه ماشین شخصی میارن بازم ترافیک زیاد میشه من خیلی از مردم رو دیدم که بعد از راه افتادن این نرم افزار ها کمتر ماشین شخصی استفاده میکنن
  • بی نام IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
    34
    مسیری رو که آژانس ۱۵ هزار تومان میگیره با اسنپ رفتم ۶ تومن
  • بی نام A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
    15
    نصف مردم از راه مسافرکشی ارتزاق میکنن
  • بی نام A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
    9
    نصف مردم از راه مسافرکشی ارتزاق میکنن
  • بی نام A1 ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
    19
    امنیت مسافران به خطر نیفتاده، امنیت جیب شما و آژانسها به خطر افتاده، رانندگان هم اکثرا عضو اژانسهای موبایلی شده اند، پس نگران انها نباشید
  • بی نام IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
    14
    اتفاقا فعالیت این نرم افزارها دقیقا در کم کردن ترافیک نقش دارد. اما اینکه غیر قانونی است این حرف بیخودی است. خود شرکت های مربوطه می توانند قراردادها را به اداره مالیات بدهند و رانندگان مالیات خود را بدهند. شما جیب ما را نزن......کمک به ترافیک پیشکش
  • علی A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
    13
    نرم افزاهای موبایلی نزدیک ترین خودرو ممکن رو می فرستن. شما بگین این باعث کاهش ترافیک میشه یا کاهش؟
  • بی نام IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    11
    يعني همه مقصر هستند بجز راننده هاي تاكسي؟