استاندار ایلام در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان از مسؤلین دستگاههای اجرایی خواست در راستای جذب سرمایه گذاران مرتباً با آنان در ارتباط باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا مروارید در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان به اهمیت نقش سرمایه گذاری در توسعه استان اشاره و از مسؤلین دستگاههای اجرایی استان خواست: در راستای جذب سرمایه گذاران مرتباً با آنان در ارتباط باشند.
وی با اشاره به اینکه اولویت دار بودن پروژه های عمرانی لازم است توسط وزارتخانه های مربوطه به وزارت اقتصاد و امور دارایی اعلام شود، اظهار داشت: مسؤلین استان لازم است در این راستا جدیت بیشتری به خرج دهند.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان به تأمین مالی پروژه های استان اشاره و ابراز داشت: تلاش شده است که علاوه بر فاینانس خارجی از فاینانس داخلی نیز برای تأمین مالی پروژه ها استفاده شود.

استاندار ایلام همچنین در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت که همزمان با جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی برگزار شد، اظهار داشت: در ارزیابی پیشرو از عملکرد ادارات دو حوزه توانمندسازی سازمان های غیر دولتی و واگذاری کارها به سازمان های دولتی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

وی در این زمینه افزود: توجه به این دو حوزه در دستگاههای اجرایی هم باعث چالاکی اداری و هم باعث افزایش فرصت های شغلی در بخش غیردولتی می شود.

مروارید همچنین از مسؤلین دستگاههای اجرایی خواست: از فرصت جذب مربیان فنی و حرفه ای در راستای تکمیل چارت سازمانی خود استفاده نمایند.

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =