اصغر عبادی، مسئول سامانه 1888 منطقه 12، با بیان اینکه در پی شکایات ثبت شده توسط شهروندان درسامانه 1888 ، از نحوه جابجایی مسافرین در خیابان ناصر خسرو، ساماندهی ونها در دستور کار قرار گرفت، گفت: شکایات مردمی در زمینه ونهای بدون حفاظ و سیستم گرمایشی رو به افزایش بود که پس از بررسی موضوع، رفع اختلال تردد و سرویس دهی مسافرین و نیز نصب تجهیزات از قبیل حفاظ ایمنی و ... در دستور کار منطقه قرار گرفت تا موارد رفع شود.
وی با بیان اینکه شکایت از سد معبر باز هم در صدر گلایه های مردمی قرار دارد افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 1861 پیام در سامانه ۱۸۸۸ منطقه ثبت شده که از این تعداد 90 درصد پیام به نتیجه نهایی رسیده و 10 درصد مابقی نیز در دست اقدام و یا اقدامی نداشته است که انتقاد از عملکرد شهرداری در سد معبر دستفروشان، نصب مخزن، نظافت و شستشو و تغییر کاربری مسکونی به تجاری و اداری بیشترین موضوعات پیام ها را به خود اختصاص می دهد.
وی در ادامه اظهار کرد: 84 درصد پیام ها انتقاد و شکایت و 16 درصد تقدیر و تشکر از عملکرد شهرداری بوده است.
47234
نظر شما