لزوم ابداع روش های جدید مالی به منظور کاهش هزینه ها ، اتکا به منابع انسانی متخصص و متعهد

شهردار کرج بر ضرورت ابداع روش های جدید مالی به منظور کاهش هزینه های مدیریت شهری تاکید کرد و افزود: در این بین هیچ اهرمی کارآمدتر از اتکا به منابع انسانی متخصص و متعهد نیست.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگه خبری مدیریت شهری کرج علی ترکاشوند اظهار داشت: در طول سال مراسماتی به منظور تشویق و تجلیل از نخبگان، فرهنگیان، ورزشکاران و عزیزانی که به نوعی به مردم و کشور خدمت می کنند، برگزار می شود و در این بین، باید سهم و جایگاهی نیز برای مدیرانِ خلاق و باانگیزه در نظر گرفته شود تا ایشان را به افکار عمومی معرفی نماییم.
وی افزود: در شرایط کنونی به شدت نیازمند بکارگیری شیوه های جدید علمی و عملیاتی هستیم تا مدل ها و الگوهای موفق برای جلب مشارکت بخش خصوصی و ابداع روش های جدید مالی برای کاهش هزینه ها صورت پذیرد و در این بین هیچ اهرمی کارآمدتر از اتکا به منابع انسانی متخصص و متعهد نیست.
این مسئول شهری گفت: تشویق و تبیه دو ابزار برای تعالی سازمانی، اصلاح امور و حرکت به سمت افق های روشن هستند که ما از ابزارهای تبیهی بیشتر از ابزارهای تشویقی بهره می گیریم حال آنکه حرکتِ دنیا به سمت و سوی دیگر است و باید قدردان خلاقیت های مدیران شهری باشیم تا آنها مسیر پیشرفت را برای ما هموارتر نمایند.
ترکاشوند با بیان اینکه کلانشهر کرج در شرایط کنونی به کارگاه سازندگی و عمرانی تبدیل شده است و پروژه های بسیاری در اقصی نقاط شهرمان در حال تکمیل و آماده سازی هستند، تصریح کرد: بی شک این رویکردهای متفاوت ماحصل تلاش مدیران و زیرمجموعه هایی می باشد که به دنبال اداره بهتر شهر و مقابله با معضلاتی همچون ترافیک و آلودگی هستند و بی شک این احساس مسئولیت و دغدغه مندی شایسته تقدیر است.
وی با تاکید بر اینکه تنها با سیاست ها و مبانی اقتصاد مقاومتی می توان به مشکلات کنونی در حوزه اقتصاد شهری رسیدگی کرد، اذعان داشت: کشور در شرایط خاصی قرار دارد و به دلیل رکود صنعت ساختمان سازی، منابع درآمدی شهرداریها تحت الشعاع قرار گرفته است و در چنین فضایی باید به دنبال خلاقیت، نوآوری و جلب مشارکت بخش خصوصی بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =