در ۱۶ فروردین، مانند روزهای گذشته، اخبار انتخابات پیش‌ِرو ریاست‌جمهوری داغ‌تر از همیشه بود. رییسی قطعا در انتخابات می‌آید و قالیباف کناره‌گیری کرد.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین خبر به تعیین ۵ کاندیدای نهایی "جمنا" اختصاص داشت. همچنین یکی از نمایندگان مجلس اعلام کرد: رئیسی می‌خواست بیانیه عدم حضور بدهد اما به او اجازه ندادند. اینطور که پیداست در قطعی شدن کاندیداتوری رییسی کسی شک ندارد چون از طرف دیگر جمنا خبر رسید قالیباف انصراف داد و محسن رضایی هم می‌رود!

در سرویس اقتصادی گذر نرخ سکه از مرز یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بمب خبری بود. همچنین در این سرویس اعلام شد ٤ ماه تا ورود بچه بویینگ‌ها باقی مانده. از اخبار نفت هم بشنوید که قطر در کمین بزرگ‌ترین میدان گازی جهان نشسته است.

در سرویس فرهنگ و هنر برای مردم مهم بود بدانند یوزپلنگ‌ها در اتوبان امام علی چه می‌کنند؟ مخاطبان این سرویس برای یافتن دلیل ممنوعیت پخش سرود "خمینی ای امام" در صداوسیما به مدت ۲سال هم علاقمند بودند. همچنین دیدن بازیگر «آوای باران» سال‌ها پیش در آغوش جمشید مشایخی برای بسیاری از مخاطبان خوشایند بود.

اخبار مربوط به زلزله ۶ ریشتری در مشهد، مهمترین اخبار سرویس اجتماعی بود. پس‌لرزه‌های شدید و پی‌درپی در مشهد باعث شد مردم وحشت‌زده به خیابان‌ها بریزند و نخستین آمار از تلفات زلزله ۶ ریشتری مشهد؛ حکایت از یک کشته و ۴ مصدوم داشت.

در سرویس بین الملل کنایه جالب دیکشنری معروف آمریکایی به دختر ترامپ دارای مخاطب زیادی بود. پس از آن بود که شنیده شد اردوغان به اقلیم کردستان عراق هشدار داده. در این سرویس گزافه‌گویی نخست‌وزیر انگلیس علیه ایران هم انزجار مخاطبان را باعث شد.

برای مخاطبان سرویس طنز و کاریکاتور هم مهم بود بدانند چرا احمدی‌نژاد درخت را با پیت کاشت؟

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 651816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =