وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی با اعتراف به اینکه هدف از محاصره غزه، کمک به رئیس تشکیلات خودگردان بود، خواستار پایان این محاصره به علت نرسیدن این رژیم به اهداف مورد نظر خود شد.

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری الجزیره، "اسرائیل کاتس" با اشاره ناکارامدی محاصره سه ساله نوار غزه تاکید کرد: این محاصره باید پایان یابد.

وی با اشاره به اعتراف به اینکه محاصره غزه با هدف کمک به ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و هماهنگی با مصر آغاز شد، اقرار کرد: به هدف خود در محاصره غزه نرسیدیم.

وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی در ادامه با تقاضای پایان یافتن حاصره غزه، تصریح کرد: اسرائیل باید از غزه جدا شده و مصر نیز باید گذرگاه رفح را به صورت دائمی باز نگه دارد.

رفع محاصره غزه پیروزی حماس است

این مسئله در حالی از سوی این وزیر کابینه نتانیاهو مطرح شده است، که افشای سند وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی درباره عواقب هر گونه کاهش شدت محاصره غزه هشدار داده است.

در این سند محرمانه، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که هر گونه تصمیم در زمینه رفع محاصره غزه، پیروزی برای حماس محسوب می شود که موجبات قدرت گرفتن این جنبش را فراهم می کند.

خاطرنشان می شود رژیم صهیونیستی از زمان کنترل جنبش حماس بر نوارغزه از ژوئن 2007 تاکنون تمام گذرگاه های این منطقه به ویژه گذرگاه رفح تنها راه ارتباطی این منطقه با جهان خارج را بسته است که این اقدام غیر انسانی با موج خشم جهانیان روبرو شده است تا جایی که آزادیخواهان جهانی با وجود هشدارها و تهدیدهای رژیم صهیونیستی، با اعزام کاروانهای کمکهای بشردوستانه برای مردم غزه، این رژیم غاصب را به چالش کشیده اند، البته این رژیم اخیرا با حمله ددمنشانه به کشتی کاروان آزادی، مرتکب جنایت وحشیانه ای شد که خشم و انزجار جهانی از این رژیم را به بالاترین حد خود رساند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 69158

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =