عبدالعلی چنگیز دومین همایش مربوط به مدرسه فوتبال خود در تهران را برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دومین همایش علمی سرمشق زندگی صبح سه شنبه در مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر برگزار شد. این برنامه به منظور افزایش سطح آگاهی خانواده ها در خصوص ورزش قهرمانی برگزار شد.در ابتدا دکتر مجتبی ابراهیمی در مورد آشنایی با ناهنجاری های بدنی نوجوانان توضیحاتی را از طریق پاورپوینت ارائه کرد و در آن به نحوه صحیح ایستادن نشستن و انجام حرکات ورزشی پرداخت.

در ادامه دکتر شکری در خصوص مهارت های زندگی و ذهنی صحبت کرد. شکری در خصوص مهارت های زندگی ورزشکاران بر تغذیه سالم و ساعت خواب به موقع اشاره کرد و سپس بیان داشت که در کشور استعدادها و ذخایر فراوانی وجود دارد که مدیران توانمند ما باید از آن ها استفاده کنند.شکری همچنین در خصوص مدیریت ورزش گفت: مدیرانی که نسبت به این امکانات اشراف ندارند لطفا خودشان داوطلبانه کنار بروند تا این استعدادها در رده پایه بیشتر از این تلف نشود. 

در ادامه دکتر جلالی از مدرسان AFC در مورد هوش و ذکاوت ایرانی ها بیان داشت که خارجی ها ضریب هوشی شان نهایتا 60 الی 70 است اما با تلاش و تمرین توانسته اند به پیشرفت برسند. در بین جوانان ما استعداد و هوش بالایی وجود دارد اما اگر تمرین و پشتکار نباشد پیشرفتی حاصل نمی شود. 

در بخش پایانی مراسم عبدالعلی چنگیز پیشکسوت باشگاه استقلال و استعدادیاب باشگاه العین امارات در خصوص نحوه استعدادیابی ورزشی به صحبت پرداخت. چنگیز در مورد فعالیت خود در مدرسه فوتبال غدیر گفت: من در این یک ماهی که فعالیت خود را آغاز کرده ام بیشتر تلاش کرده ام تا با بازیکنانم ارتباط عاطفی و کلامی برقرار کنم تا ذهن آن ها آماده فعالیت ورزشی شود. ما نباید دقت را قربانی سرعت کنیم. ما برای اینکه بتوانیم از لحاظ ذهنی به حد خوبی برسیم باید به طبیعت باز گردیم و بفهمیم که بدون طبیعت نمی توانیم زندگی کنیم. 

 

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =