شهروندان پایتخت، با تعویض شهردار و شورای شهر، مطالبات انباشته خود را بروز می‌دهند. در صورت بی‌توجهی به این مطالبات، افکار عمومی از مدیریت شهری جدید ناامید خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیروز خبر امضای حکم نجفی شهردار تازه تهران، بعد از حضور 12 ساله قالیباف در شهرداری، منتشر شد. پس از انتشار این خبر، تعداد زیادی از شهروندان با فرستادن کامنت به سرویس مشکلات مردم، ضمن تبریک به تیم مدیریت شهری جدید، خواستار رفع مشکلات محل زندگی خود شدند.
یکی از مخاطبان سرویس مشکلانت مردم، اینطور مشکل محله شان را بیان کرده:
سلام من چند ده بار پیام دادم و متاسفانه اصلا رسیدگی صورت نمیگیره در منطقه 14 شهرداری تهران بنده صدها بار با سامانه 137 تماس گرفتم معضل فریاد سر دادن و مزاحمت صوتی وانت های دستفروش رو گزارش دادم متاسفانه پس از گذشت بیش از یکسال این مشکل نه تنها حل نشده بلکه به قدری شددت گرفته که رصدشما از یکی کوچه های محله روزانه بیش از 10 وانتی با سرعت آهسته و با فریاد سر دادن پشت بلندگو آرامیش و آسایش و سلامتی روانی شهروندان رو به مخاطره انداختن رسیدگی های بنده چه در خبر آنلاین چه از سامانه های نظارتی تا کنون نتیجه ای نداشته و شدت گرفته.
مخاطب دیگری به نام علی نوشته: ضمن عرض تبریک به مناسبت شهردار شدن اقای نجفی احتراما بعرض میرساند مدت چند سال است که در خیابان تفرش شرقی واقع در مهر اباد جنوبی نرسیده به مسجد صاحب الزمان تعداد 2 باب مغازه در روبروی هم با مساحت حدود 30متر اقدام به دائر کردن نمایشگاه فروش خودرو کرده اندبا توجه به تراکم بالا جمعیت در منطقه وعلی الخصوص ترافیک دو نمایشگاه ذکر شده با پارک دهها خودرو بصورت عمدی وطولی در خیابان وحتی اشغال پیاده رو باعث تردد خودرو ها شده اند بلکه حتی برای عابرین نیز مشکلاتی نظیر رفت وامد وامکان تصادف بوجود اورده اند ومتعجبم چرا شهرداری منطقه با یک دست فروش برخورد میکند ولی با اینها برخورد نمی گردد ایا اینچنین خیابانی کشش نمایشگاه را دارد که 50 متر از خیابان را مسدود و24 ساعته خودروها پارک باشد لطفا رسیدگی شود.
کاربر دیگری، مشکل خود را دستفروشانی عنوان کرده که به تعبیر او باعث بی نظمی در عبور و مرور مردم شده اند. او نوشته: با سلام، وضعیت دستفروشان بعداز ظهر و اوایل شب در معابر تهران مثل میدان ولیعصر،هفت تیر،انقلاب ،تجریش ،خیابان ولیعصر و... بسیار بد و باعث بی نظمی و مشکلات فراوان شده اند و شهرداری تهران هم هیچ برخورد و رسیدگی نمی کند لطفا" پیگیری نمایید
مخاطب دیگری که خود را غلامحسینی فریزهندی معرفی کرده، درباره عدم نصب عایق صوتی در اطراف بزرگراه های داخل شهر تهران نوشته: شورای شهر محترم استان تهران با عرض سلام و تبریک انتصاب آنجنابان. و آرزوی توفیق سلامتی برای شما احتراما از أنجائیکه پیگیریهای عدیده در مورد نصب عایق صوتی از شهردار محترم منطقه دو تا کنون موثر واقع نگردیده مستدعیست دستور بررسی و اقدام عاجل صادر بفرمایند واحدهای مسکونی و مجتمع های مجاور بزرگراه شهید چمران. مدخل شمال به جنوب تونل توحید مشتمل بر 66واحدی زیتون و 100واحدی آرین که در معرض الودگیهای صوتی ناشی از تردد خودرو ها و هم چنین بدلیل مجاورت در پادگان اموزشی خصوصا در مراسم های صبحگاهی قرار دارد لزوم نصب عایق صوتی را دو چندان می نماید علاوه بر آن بدلیل مواج بودن اسفالت این بخش از بزرگراه و تردد کامیونها تاصبح شرایط را غیر قابل تحمل نموده است از دستور مساعد شما و تسریع در مو ضع صمیمانه سپاسگزار

به نظر می رسد با تغییر در مدیران شهری، انباشت مطالبات شهری شهروندان در مقیاسهای خرد و محله ای خود را نشان می دهد. انتظار می رود مدیران شهری جدید تهران، علاوه بر نگاه کلان نگر بر پیکره این کلانشهر، نسبت به حل مشکلات محله ای شهروندان اقدام کنند زیرا بی توجهی به این مشکلات خرد، باعث ناامیدی شهروندان و کاهش رضایتمندی مردم از مدیران شهری خواهد شد.
46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 701870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند A1 ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
    12 0
    کو گوش شنوا . امید است شهرداری پاسخی به مشکلات مطروحه توسط شهروندان بدهد.