۹ نفر
۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
اسنپ و تپسی در کرج از دسترس خارج می‌شود

در پی درشکایات متعدد و اعتراضات دامنه دار شهروندان و بخش حمل و نقل عمومی ، دادستان کرج دستور توقف فعالیت استارت آپ های تپسی و اسنپ را در شهر کرج صدر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، عزیز صدرنژاد با اعلام این خبر افزود : یکی از عمده مکشلاتی که این دو استارت آپ در شهر کرج برای شهر داشتند موضوع عدم امنیت سیستم حمل و نقل و همچنین به خطر افتادن فضای کسب و کار برای تاکسی ها و آزانس های مسافری دورن شهری بود
وی با اعلام اینکه این دو مجموعه باید برای ادامه فعالیت خود از مراجع قضایی مجوز لازم را دریافت کنند ادامه داد : تاکسی ها و موسساتی که اتومبیل برای جابجایی مسافر ها در اختیار قرار میدهند همگی شامل پرداخت عوارض صنفی و مالیات هستند اما فعالیت این دو استارت آپ بدون پرداخت هیچگونه سهم بخش خدمات عمومی بازار کار را برای این مجموعه ها تحت تاثیر قرار داده اند.
وی گفت : ما در اجرای قانون حمل و نقل بار و مسافر تابع آیین نامه ها و چارچوب های مشخصی هستیم که هر کسی که علاقمند برای فعالیت در این بخش است باید ساماندهی شود .
صدرنژاد اظهار داشت : در این خصوص و برای قطیع سرور های این دو استارت آپ در کرج تذکرات و اخطارهای لازم داده شده و در صورت عدم مراجعه مدیران اسنپ و تب سی ، در خصوص تخلفات صورت گرفته از سوی رانندگان زیر مجموعه ، برخوردهای قضایی صورت خواهد گرفت.
رییس سازمان حمل و نقل شهرداری کرج از اجرای طرح هوشمند سازی تاکسی های درون شهری خبر داد و عنوان کرد : با اجرای این طرح و با تجهیز ناوگان تاکسیرانی به دستگاه های پرداخت الکترونیک، شاهد اتفاقات مثبتی در مدیریت شهری آینده خواهیم بود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 705903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    62 2
    من یکی از مردمی بودم که شکایت کردم. دلیلش هم سرویس خوب و قیمت ارزان بود. چه معنا داره اینقدر ارزون و باکیفیت به مردم سرویس بدن؟ باید جلوشون گرفته می‌شد که با هوشیاری مسئولین گرفته شد.
  • رضا ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    28 1
    كلا هر چيزي كه ارزون باشه و و براي مردم رفاه داشته باشه ممنوعه !!!
  • امیر A1 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    71 0
    چرا نمی‌خواید آب خوش از گلوی مردم پایین بره مردم خودشون اگر خواستند به جای اسنپ میرن تاکسی میگیرن البته اگه از عصر به بعد کلاً باشن یا تو برف و بارون فقط دربست نگیرن یا به جاش آژانس میگیرن که از روی قیافه و تیپ باهاشون حساب کنند.
  • بی نام IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    22 1
    شهروندان راضی هستن متاسفانه جای دیگه ناراضیه
  • بی نام A1 ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    68 1
    این کارها همه اش بهانه و یک عقبگرد تکنولوژی هست .اگر به اعتراض باشه این راننده تاکسیها و اژانسها هم الان نباید کار میکردن چون در قدیم مسافرها با درشکه جابجا میشدن و وقتی اتومبیل امد انها اعتراض کردند و اگر به اعتراض انها رسیدگی میشد الان خیابانهای تهران و ایران پر بود از درشکه
  • بی نام DE ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    19 0
    سیستم حمل و نقل کرج بالاتر از فاجعه است. نگاهی به اتوبوسهای شرکت واحد و تاکسی ها بیاندازید. فرسوده اند با رانندگانی که سواد اجتماعی و فرهنگی و شهری بسیار پائینی دارند.شرکت واحد کرج حتی ناتوان از ساخت تابلوی ایستگاهها می باشد برای اثبات آن سری به اطراف کرج بزنید. راننده ایی که برای پول بیشتر هر جایی را ایستگاه فرض کرده و با سرعت لاک پشتی طی مسیر می کند که هم اعصاب مسافر را خورد می کند و هم مزاحم رانندگی بقیه ماشین ها می شوند. شرکت واحد نمی تواند و توان آن را هم ندارد سیستمی دیجیتال و ایمن همانند اسنپ و تپسی راه اندازی کند.
  • بی نام A1 ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
    16 1
    چرا باید بسته بشه؟؟؟باید از کسب و کاراهی نوین حمایت بشه