خانه ملت نوشت: عضو مجمع نمایندگان استان تهران با تاکید برایجاد تغییر در سطوح مدیریتی شهرداری، گفت: شورای شهر با نظارت فعال راه های بروز فساد در شهرداری را مسدود کند.

پروانه سلحشوری با اشاره به احتمال کارشکنی بدنه مدیریتی متعلق به شهرداری گذشته دراجرای مصوبات این دوره شهرداری، گفت: در دیدار چندی پیش با شهردار تهران به این موضوع تاکید شد، اجرای مصوبات و مبارزه با فساد در شهرداری نیازمند فعالیت مدیران همسو با شهردار است؛ بنابراین شاید مدیران دوره گذشته در سیستم جدید مشکلاتی را ایجاد کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درمجلس شورای اسلامی، با تاکید برتغییر مدیران شهرداری و انتخاب افراد همسو با شهردار، افزود: به طورحتم برای مبارزه با فساد و کسب اهداف دررفع مشکلات شهرداری باید از افراد معتقد به مقابله با فساد استفاده شود، به طورحتم بسیاری به دنبال ایجاد مانع در مقابل اقدامات شهرداری و شورای شهر دراین دوره هستند؛ برخی نمی خواهند شهرداری به اهداف خود در مبارزه با فساد دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه شهردار دراین دوره به دنبال مبارزه قاطع در فساد شهرداری است، تصریح کرد: به طورقطع شهرداری تنها با همکاری و تعامل با مدیران معتقد به مبارزه با فساد می تواند شهرداری را از برخی مشکلات نجات دهد، البته یکی از راه های بروز فساد وجود خلاء های نظارتی است؛ بنابراین اگر شورای شهر به لحاظ نظارتی فعالانه ظاهر شده و به شهردار کمک کند؛ می توان با برخی مفاسد مبارزه کرد.

این نماینده مردم درمجلس دهم، با تاکید براینکه فساد ریشه عمیقی در شهرداری دارد، گفت: مبارزه با فساد شهرداری کار سختی است، اما امیدواری های نیز دراین حوزه وجود دارد؛ البته شورای شهر در صورت برخی موانع می تواند با تصویب قانون و یا آیین نامه مسائل را حل کند، ضمن اینکه نمایندگان مجلس حاضر به همکاری با شورای شهر و شهرداری دراین دوره هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران، افزود: به احتمال بسیار هفته آینده جلسه ای با حضور فراکسیون زنان مجلس و زنان عضو شورای شهر برگزار می شود.

47238

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 713665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =