مجید جلالی سرمربی پیکان پس از تساوی تیمش مقابل استقلال در کنفرانس خبری بعد از بازی شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز از هفته 14 لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه شهر قدس، تیم پیکان تهران به مصاف استقلال تهران رفت که این بازی در آخر با نتیجه 0-0 مساوی به پایان رسید.

مجید جلالی پس از تساوی بدون گل مقابل استقلال گفت: اصلا نمی توانم بگویم از بازیکنانم راضی هستم چون انتظار بیشتری داشتم، البته بد بازی نکردیم و مقابل این تیم بزرگ فرصت گلزنی داشتیم ولی در صحنه های مهم از خود گذشتگی نداریم و این آزار دهنده است. شاید اگر گذشت بیشتری بود بهتر می شد. بردن در این بازی در دسترس ما بود.

جلالی ادامه داد: در مورد پنالتی باید بگویم خسرو حیدری بازیکن ما را با دست زد اگر پنالتی هم نبوده وقتی داور پنالتی می گیرد اما با اعتراض و شلوغ بازی بازیکنان حریف پنالتی برگردد درست نیست. شنیدم از بیرون زمین به داور گفتند که پنالتی نبوده است.

مجید جلالی ادامه داد: اگر قرار باشد از بیرون زمین سرپرست داوری و مسئولان مسابقه نظر بدهند باید در هر بازی شاهد مشورت باشیم. اگر قانون ویدئو چک هست که نمی‌دانم چه بگویم این اولین باری است که این مساله را می‌بینم. از سه بازی گذشته دو امتیاز گرفتیم البته در هر سه بازی از جمله بازی امروز می توانستیم پیروز شویم فقط از موقعیت‌های گلزنی استفاده نکردیم و امتیازهای مهمی را از دست دادیم.

سرمربی پیکان درمورد اینکه آیا تیمش بهتر از استقلال بازی کرد گفت: ما در برنامه ‌های تیمی بهتر از حریف بودیم،‌اگر می ‌گویم از بازیکنانم راضی نیستم به خاطر این است که در برخی صحنه ‌های خاص گذشت لازم را نداشتیم و بازیکنان ما باید انتظارات را برآورده کنند می ‌خواهم شرایطمان بهتر شود. بازی‌ها رفته رفته سخت ‌تر می ‌شود.

او درمورد اینکه پیکان بعد از 10 نفره شدن هم به دنبال گل زدن بود گفت: ما تدابیری داشتیم تا به گل برسیم به بازیکنانم دقیقا گفته بودم که می ‌توانیم برنده شویم سعی خودمانم را هم کردیم اما به پیروزی نرسیدیم. من از بازیکنان انتظار تلاش بیشتری دارم تا به پیروزی برسیم. بازیکنان تعویضی ما توقعات را برآورده نکردند. هر سه تعویض خوب نبودند البته بختیار رحمانی کمی بهتر بود اما انتظار بیشتری از آنها دارم. شرایط مسابقه را برای آنها تشریح کرده بودم و بازیکنان تعویضی باید تاثیرگذاری بیشتری در میدان داشتند.

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =