روزنامه جمهوری اسلامی به انتقاد از مصاحبه اخیر ناخدا هوشنگ صمدی فرمانده تکاوران نیروی دریایی ارتش در مقاومت خرمشهر پرداخت.

این روزنامه نوشت: اگر یادداشت‌های مستند و دقیق مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی(ره) در رابطه با هشت سال دفاع مقدس را به عنوان دقیق‌ترین مرجع قضاوت راجع به آن دوران، جدی‌تر مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت دیگر شاهد نبودیم که در بعضی مصاحبه‌ها که از سر دلسوزی هم هست، متاسفانه تحریف‌های جدی و خطرناکی انجام شود.

اینکه در یک مصاحبه نقش بسیج و سپاه کم رنگ جلوه داده شود و تقابل بین ارتش با آن نهادها تداعی شود به نفع کیست؟ اینکه در تشریح حوادث آن ایام به نقش خائنانه بنی صدر اصلا اشاره‌ای نشود و در مقابل ادعا گردد هواپیمای حامل شهید جهان آرا را پدافند خودی سرنگون کرد و یا ادعا شود که کودتای نوژه ساختگی بود و بسیاری موارد خلاف دیگر و نشر گسترده آن در فضای مجازی مصلحت نظام است؟

مسئولین ذیربط که برای یک مسئله کوچک فوری به میدان پاسخ می‌آیند کجا هستند؟و پس از آنکه انتشار این اکاذیب اثر خودش را گذاشت و خوراک تازه‌ای برای بیگانگان و افراد ناوارد به تاریخ جنگ شد،تکذیب قسمتی از مصاحبه یا برخوردهایی از این دست چه سودی دارد؟ باید برای مسئولین حفظ و نشر آثار دفاع مقدس متاسف بود که در انجام وظیفه حساس خود دقت لازم را ندارند.

کسانی که از آغاز تا پایان جنگ در همه صحنه‌ها و پشت صحنه‌های آن حضور و اطلاع داشته‌اند و از نزدیک شاهد کار بزرگ و حماسی رزمندگان اسلام بخصوص بسیجی‌های ایثار گر بوده اند،خواندن این مصاحبه خیلی دردناک بود و تاثراتی که از اوضاع سیاسی و اجتماعی امروز کشور دارند،چند برابر می‌شود که آخر در دفاع از ارزش‌های این انقلاب مظلوم دیگر چه باقی می‌ماند؟

45302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =