قدردانی استاندار از حضور مردم در راهپیمایی بزرگ "شکوه وحدت"

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی از حضور مردم استان در راهپیمایی بزرگ "شکوه وحدت" قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، متن کامل پیام اقبال عباسی  به شرح ذیل است:
مردم چهارمحال و بختیاری با حضور خود در این راهپیمایی بزرگ سیلی محکمی به صورت آشوبگران و مشت محکمی بر دهان ایادی استکبار جهانی زدند.
مردم انقلابی، متدین و شهید پرور چهارمحال و بختیاری همانند سایر صحنه های تاریخی ایران اسلامی باز هم به میدان آمدند تا حضور پرشکوه خود طرحی دیگر از دسیسه های استکبار جهانی را شکست دهد.
حضور مردم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی بزرگ "شکوه وحدت" 17 دی 1396 علیه آشوبگران و اغتشاشگران اخیر و در دفاع از نظام جمهوری اسلامی، آرمان های امام خمینی (ره)، تجدید پیمان با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بیعت با شهداء بار دیگر پایه های استکبار جهانی را به لرزه درآورد.
خروش دلاورمردان و شیرزنان چهارمحال و بختیاری خط بطلانی بر تمامی نقشه های پلید استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، اسرائیل و نوکران آن ها مانند عربستان سعودی کشید.
مردم ایران و چهارمحال و بختیاری پشتوانه ای محکم و برای نظام، جمهوری اسلامی و انقلاب هستند که هیچ توطئه ای نمی تواند بین آنان اندک سستی ای ایجاد کند.
به همین منظور اینجانب از حضور آگاهانه، با بصیرت، پرشکوه و ارزشمند مردم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی بزرگ "شکوه وحدت" علیه آشوبگران و اغتشاشگران اخیر و خروش آنان علیه استکبار جهانی قدردانی می کنم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =