روز پرکار استاندار آذربایجان‌غربی با بازدید از واحدهای تولیدی استان

استاندار آذربایجان‌غربی که چند ماهی نیست که به این سمت منصوب شده است، دوشنبه ضمن بازدید از چندین طرح و واحد صنعتی و تولیدی در ارومیه از وضعیت بغرنج صنعت استان آگاه شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمد مهدی شهریاری امروز از چندین طرح و واحد صنعتی و تولیدی در ارومیه بازدید نمود.

وی در این بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه، شرکت پتروشیمی ارومیه، واحد تولیدی ماء الشعیر باجیکا، واحدهای تولیدی آبمیوه و کنسانتره سان سان شهد و آذرکام و همچنین شرکت صنایع غذایی آذرشهد ارومیه دیدن کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان نیز قرار گرفت.

استاندار آذربایجان‌غربی در این بازدیدها که بیش از ۶ ساعت بطول انجامید، دستورات لازم را برای پیگیری رفع مشکلات مطروحه از سوی مدیران طرح ها و واحدهای تولیدی و صنعتی صادر کرد.

همچنین با دستور مقام عالی استان مقرر شد در جلسه ای با حضور مدیران عامل بانکها، مدیرکل امور مالیاتی و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، مسائل و مشکلات طرح ها و واحدهایی که امروز مورد بازدید قرار گرفتند، مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است، لحظه به لحظه بازدید استاندار آذربایجان‌غربی بصورت مستقیم با اینستاگرام پخش می شد که در نوع خود جالب توجه بوده و برخلاف استاندار قبلی رابطه مناسب یک مقام دولتی را با شبکه‌های مجازی به نمایش گذاشت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =