۰ نفر
۲۱ تیر ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۲

یک کاربر آمریکایی ادعا کرده است که گوشی آی‌فون4 اپل در حالی‌که با کابل یو.اس.بی به کامپیوتر متصل بود، آتش گرفت. در مقابل، اپل اعلام کرده است که گوشی‌ها مشکلی ندارند و این حادثه در اثر خرابی پورت یو.اس.بی کامپیوتر کاربر اتفاق افتاده است.

ابوالفضل کریمی: یک دستگاه آی‌فون4 در حالی که از طریق کابل یو.اس.بی کامپیوتر در حال شارژ شدن بود، آتش گرفت. وبلاگ Boy Genius Report تصاویر یک کابل سوخته و ذوب شده یو.اس.بی را در کنار یک دستگاه گوشی آی‌فون4 به نمایش گذاشته که آثار سوختگی را به وضوح در اطراف ورودی کابل در گوشی نشان می‌دهد.

به گزارش تلگراف، این سایت اعلام کرده که این تصاویر را یک منبع بسیار نزدیک در AT&T (یکی از اپراتورهای ارتباطات در ایالات متحده) برای آن‌ها فرستاده است.

آی فوناین سایت گزارش کرده که کاربر این تلفن، آن را به یک فروشگاه AT&T برده است تا ببیند آیا این گوشی قابل تعمیر شدن هست یا خیر، اگرچه که کاملا واضح است این تلفن غیر قابل تعمیر است.

مشتری مزبور در سایت اعلام کرده که گوشی جدید آی‌فون 4 در حالی که با استفاده از یک کابل یو.اس.بی اپل که همراه با تلفن ارائه شده بود به کامپیوتر وصل بود، آتش گرفت. در حال حاضر این مشتری می‌خواهد گوشی او با یک گوشی جدید جایگزین شود.

به گفته منبع آگاه در AT&T ، اپل به این فروشگاه اعلام کرده که این اتفاق به دلیل وجود مشکل در پورت یو.اس.بی کامپیوتر شخص است و طراحی گوشی‌های آن شرکت مشکلی ندارد.

البته مالک این گوشی هم دچار سوختگی سطحی شده و نوار استیل ضد زنگ کنار گوشی آی‌فون نیز که آنتن را در خود جای داده، به شدت داغ شده است.

طی چند سال گذشته نیز چند مورد گزارش در مورد بیش از حد داغ شدن یا آتش گرفتن محصولات اپل مطرح شده است. ماه مارس / فروردین سال گذشته، یک مادر از شرکت اپل به دلیل آن که یک آی‌پاد در جیب شلوار کودک 10 ساله‌اش منفجر شده و باعث سوختگی درجه 2 او شده است، شکایت کرد. بر اثر این انفجار، آی‌پاد ذوب شد و به پای کودک آسیب وارد کرد.

در ماه آگوست / مرداد گذشته نیز مردی ادعا کرد بعد از آن که آی‌پاد تاچ دخترش آتش گرفت، شرکت اپل موافقت کرد تمام هزینه داده شده را پرداخت کند، به شرطی که این مرد در این حادثه با هیچ کس صحبت نکند!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 74684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۱
    0 0
    این چرت و پرتا چیه چاپ میکنید؟ شرکت اپل بااین داستانهای مسخره بدنام نمیشه.