حکم ۱۱نفر از مددجویان محکوم به قصاص،درشعبه حل اختلاف ندامتگاه کرج به دیه یا گذشت کامل تغییر یافت.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل زندانها و اقدامات تامینی تربیتی استان البرز،لقمان کیاپاشا معاون قضائی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف استان البرز در مراسم تجلیل از شعبه ویژه صلح و سازش مستقر درندامتگاه مرکزی که در محل شورای حل اختلاف استان البرز برگزار گردید، گفت :۱۱نفر از مددجویان که حکم قصاص داشتند با مداخله همکارانم درشعبه حل اختلاف ندامتگاه کرج به رضایت کامل یا دیه تبدیل شده است.

کیاپاشا در ادامه افزود: نجات سه نفر از پای چوبه دار کارنامه خوبی برای شعبه حل اختلاف زندان کرج می باشد ، همکاران ما در زندانها بخصوص ندامتگاه کرج با تلاشهای مضاعف و شبانه روزی و دلسورانه ،قصاص رابه گذشت کامل و یا به دیه تبدیل نموده اند.

رئیس شورای حل اختلاف استان البرز گفت اولویت اساسی شعب شورای حل اختلاف در سراسر کشور ایجاد صلح و سازش بین طرفین است که خوشبختانه تا به این زمان توانسته ایم توفیقات خوبی در این خصوص داشته باشیم و باعث کاهش جمعیت کیف (پرونده های قضایی )و جمعیت کیفری در سطح زندانها باشیم .

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان البرز تصریح نمود : این از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که صرفاً کار برای خدا انجام گیرد و خلق خدا از آن بهره مند شود در آیه قرآن آمده است نجات یک نفر نجات جامعه است همکاران خوب من در راس آن آقای باقری ومدیر خدوم و ساعی ندامتگاه کرج آقای فتاحی در این ۹ ماه اخیر۳نفررا از پای چوبه داربا مداخله مددکاران اجتماعی از قصاص نجات داده اند بنابراین امروز در ایام اله دهه فجر، آیین تجلیل از زحمات این همکاران برگزار گردید تا بگوییم کار برای خدا نتیجه ای جز خیر و برکت ندارد.

گفتنی است در پایان از زحمات و تلاشهای شعبه ویژه ندامتگاه مرکزی از جمله با اهداء لوح سپاس توسط معاون رئیس کل دادگستری شورای حل اختلاف تقدیر گردید.



48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =