رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای یک باند 4 نفره سارقان سابقه دار منزل که پس از آزادی از زندان مجدداً اقدام به سرقت 8 میلیاری از منازل مردم کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ ستار خسروي اظهار داشت: در پي شکایت تعدادي از شهروندان مبني بر سرقت از منازل آنها در محدوده شرق شهر اصفهان رسيدگي به موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پس از تشکیل پرونده، تحقیقات علمی و تخصصی خود را برای شناسایی عامل یا عاملان این نوع سرقت ها آغاز کردند و با به دست آوردن برخی سرنخ ها در یافتند که مجرمان یک باند چهارنفره هستند که روز های پایانی هفته با آمدن به اصفهان در منزل اجاره ای سکونت یافته و پس از ارتکاب اعمال مجرمانه اموال سرقتی را از استان خارج می کنند.

سرهنگ خسروی بیان داشت: کارآگاهان با به دست آوردن اطلاعات از خروج متهمان مطلع شده و بلافاصله در قالب چند تیم مجرب وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی متهمان که به وسیله 2 دستگاه خودروی رانا قصد خروج از اصفهان داشتند را دستگير کردند.
وی افزود: در بازرسي از خودروی سارقان مقادیری طلاجات مسروقه مربوط به سرقت شب گذشته و آلات و ادوات ارتکاب جرم از جمله ديلم و وسايل تخريب درب ها و گاوصندوق ها کشف شد.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه اعضای این باند به تازگی از زندانی در یکی از استان های کشور آزاد شده و مجدداً در اصفهان مرتکب سرقت شدند گفت: با انجام تحقيقات صورت گرفته سارقان به 32 فقره سرقت منازل در شرق شهر اصفهان و سرقت 8 ميليارد ريال اموال مردم اقرار کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه سارقان بیشتر از منازل آپارتمانی سرقت می کردند اظهار داشت: به شهروندان توصیه می کنیم به منظور پیشگیری از سرقت منازل خود از وسائل ايمني منزل از قبيل نرده و دزدگير و... کرده ، قفل درب ورودي منزل را به حفاظ توپي مجهز نمایند به نحوي که خارج از درب قرار نگيرد و از در هاي آکاردئوني و ضد سرقت براي آپارتمان خود استفاده کنند.
وی عنوان داشت: همچنین از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده افراد يا خودروهاي مشکوک که بصورت بي هدف و گاهأ با چند سرنشين مبادرت به ديدزني از منزل مي کنند با پليس 110 تماس بگيرند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 759929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =