چهره کی‌روش در نیمه دوم بازی ایران و الجزایر، مملو از نگرانی بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بعد از یک نیمه اول فوق العاده، تیم ملی نیمه دوم بازی با الجزایر را خوب آغاز نکرد و موقعیت هایی به حریف داد. در لحظاتی که دوربین چهره کی روش را نشان می داد به خوبی پیدا بود که او نگران است و آنها که کارلوس را می شناسند می دانند او در این لحظات چه فکرهایی می کند.

نگرانی کی روش باعث خواهد شد تا کار تیم ملی و بازیکنان سخت و سخت تر شود.کی روش قطعا در اردوی بعدی خواهان آن خواهد بود که بازیکنان را به طور کامل در اختیار داشته باشد. تیم ملی در اردیبهشت ماه اردوی قبل از جام جهانی خود را برگزار می کند و از همین حالا کاملا پیداست که نگرانی کی روش از بازی با تونس و الجزایر باعث می شود تا همه ملی پوش ها را برای این اردو بخواهد؛ چیزی که البته عادی به نظر می رسد.

همین حالا مراکش از تیم ملی ایران جلوتر است و بازیکنان لیگی این کشور، اخیرا در رقابت های قهرمانی آفریقا به میدان رفتند و قهرمان هم شدند.

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 765693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    21 61
    امیدوارم لیگ رو تعطیل کنن و همه بازیکنارو بدن به کیروش ببیننم بعد از آبکش شدن تو جام جهانی بازم بهانه ای داره؟
    • علی A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
      3 0
      کیفیت بازیکنانی که از دل لیگ به تیم ملی پیوستن کاملاً در بازی تونس و الجزایر مشخص بود و دلیل نگرانی کی روش هم دقیقاً همین بود. حالا شما هی به لیگ بچسبین.
    • بی نام A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
      3 0
      نیاز به تعطیلی لیگ نیست. ده تا بازیکن لیگ رو بدن تیم ملی. اگه باشگاه واقعا باشگاه باشه با دو سه تا بازیکن کمتر هم باید بتونه نتیجه بگیره.
    • بی نام A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
      3 0
      شک ندارم از همون گروهی هستی که چهار سال پیش هم همین چرندیات رو میگفتی. همونایی که همش در حال چوب لای چرخ تیم ملی کردن هستند.
    • مهدی RU ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
      3 0
      نفهم
  • بی نام IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    2 0
    تاکتیک دفاعی تیم ملی مشکل دارد بارها در بازی با الجزایر دیده شده که با دریبل شدن دفاع فضای آزاد برای مهاجمان ایجاد میشد یعنی پوشش دفاعی ضعیف عمل میکرد
  • علی A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    0 3
    نگرانه ؟ این خیلی دوست داشت بی سر و صدا دلالی میکرد
  • بی نام NL ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    3 0
    ما از حالا ۴۰ روز زمان داریم. اکنون زمانی است که باید تصمیم بگیریم. فردا دیر است. تمرینات و مسابقات داخلی برای بازیکنان ما کافی نیست. هر مربی‌ای که بگوید این حرف درست نیست، دروغ می‌گوید و حقیقت را به شما نمی‌گوید. اکنون چه چیزی برای ایران اهمیت دارد؟ لیگ داخلی یا جام جهانی؟ این وظیفه من است که توجه‌ها را جلب کنم و بگویم که این یا همه چیز است یا هیچ چیز. من باید صادق باشم و این حرف را بزنم. اولین دروغگو موتور گازی هم خودش را لو داد . جناب برانکو چهارکوویچ .
  • بی نام NL ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    3 0
    آقای برانکو , چرا بال بال می زنی ؟ به لطف مافیای سرخ ایران اسدی و عابدینی و پولهای کثیف و بی حساب و کتاب هدایتی سال گذشته قهرمانتان کردند و امسال هم فقط با کسب یک نتیجه مساوی باز قهرمانتان می کنند . پس نگران نباش ولی اگر پشت گوش خودت را دیدی , تیم ملی را هم خواهی دید . بنابراین , لطفاً به تیم ملی ما ضربه نزن . آیا بازی اسپانیا را مقابل آرژانتین دیدی ؟ حتماً فکر می کنی تیم ملی و تیم خودت قویتر از آرژانتین است نه ؟؟؟ با تشکر