روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران طی اطلاعیه ای ضمن عرض تبریک و شادباش بمناسبت نیمه شعبان المعظم و همزمان هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام عصر(عج) اعلام کرد: تشکیلات امنیتی نظام اسلامی، فراهم آمده از جوانان غیور و جهادی و مترصد دفاع از تمامیت ارضی و آرمانها و ارزشهایی است که خونهای پاک شهدای عزیز برای تحقق آنها نثار و ایثار گردیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از ساری ،این اطلاعیه می افزاید: ره آورد چند دهه مجاهدت، نیروهای جهادی و امنیتی کشور، خنثی شدن فتنه های ریز و درشت استکبار جهانی و عوامل مزدور و آلوده آنان در جغرافیای مقاومت اسلامی است. این موفقیت ها در ظل تفضلات الهی و ادعیه ذاکیه امام عصر (عج) و فداکاری فرزندان پاک باخته این مرز و بوم میسر شده است. همانانی که در عرصه های نابرابر درگیری های میدانی و نبرد اطلاعاتی، لابراتوارهای جهنمی جاسوسی دشمنان را در هم شکسته و اراده شوم آنان برای دستیابی دوباره بر این کشور ولایی را نقش بر آب نموده اند.
این اطلاعیه می افزاید: دستگاه امنیتی و اطلاعاتی کشور، متصل به آموزه های ائمه معصومین علیهم السلام و نماد بیرونی رأفت همراه با اقتدار اسلام در مواجهه با بدخواهان و منحرفان است.
این الگوی افتخار آمیز همراه با مجموعه ای از حافظان وطن و مدافعان حرم و حریم اسلام و ایران بزرگ، بر برج و باروی ایمان و عمل صالح ایستاده اند.
این اطلاعیه در ادامه می افزاید: شاخصه اصلی سربازان امام عصر(عج) گمنامی و بی نشانی در عین صلابت و اقتدار است، همان روحیه ای که توانسته است جنگ خانمان سوز 8 ساله را به نبرد عاشورایی و دفاع مقدس مبدل کرده و در طول سالهای اخیر نیز با استراتژی دفاع پیش دستانه در برابر عوامل استکبار در نفوذ دادن تکفیری های ملعون، دسیسه های آنان را خنثی و نقش بر آب نماید.
در پایان این اطلاعیه آمده است: تجربه دهه های گذشته نشان می دهد گره های کور کشور تنها در سایه همدلی و مجاهدت توأم با سربازی در رکاب مولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه ای میسر است، همانی که پرچم پرافتخار یا لثارات الحسین را در دستان با کفایت خود حمل می کند و همراه با مجاهدان راه خدا بسوی خیمه گاه امام عصر(عج) در حرکت است.
«روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران»

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 773335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =