صبح امروز جلسه اقتصاد مقاومتی استان به ریاست استاندار و با حضور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، نماینده ولی فقیه در استان در این جلسه ضمن تبریک عید مسعود نیمه شعبان ابراز داشت: یکی از ویژگی های حکومت جهانی حضرت ولیعصر(عج) عمران، آبادانی پیشرفت و رفاه عمومی ست که در زمان زمامداری ایشان، تمام ظرفیتها و منابع شکوفا می شوند وباید توجه داشت، اینها همه در جهت رفاه و آسایش انسان است لذا باید دیدگاه تلاش بی وقفه ایده و الگوی ما شیعیان باشد.

آیت الله سید احمد میر عمادی اظهار داشت: کارآمدی هر نظامی سبب الگو شدن آن نظام خواهد بود و توجه به رضایتمندی مردم در امور مختلف مسبب کارآمدی نظام است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اقدامات شاخص قرارگاه خاتم الانبیاءدر امور عمرانی کشور که چندین مورد ازآن نیز ماطوف به استان شده است، بیان داشت: انصافا اقدامات سردار عبدالهی درخور تحسین است که سنگ تمام گذاشتند و انتظار داریم قرارگاه خاتم که قرارگاه سازندگی ست باز هم به توسعه لرستان توجه داشته باشد.

وی تشریح کرد: لرستان منابع و نیروی کار مستعدی دارد که مدیریت این دو عامل همت بلند و برنامه ریزی مدون و راسخ مدیران را می طلبد. امروز سپاه به عنوان مولود انقلاب در مباحث عمران و آبادانی نفوذ کرده که بسیار حائز اهمیت است و حال که در استان با چالش اقتصادی مواجه هستیم چقدرخوب است که سپاه هم باری از این مشکل را به دوش می کشد و همه باید دست در دست هم داده و برای پیشرفت استانی که وضعیت مناسب ندارد، تلاش کنیم.

برای تحقق موفقیت در استان لرستان اولا باید به سمت توسعه فعالیت های اشتغالزا برویم و نیز به موازات ان توجه به پیگیری ها و مطالبات مردم ضروری ست.

و دومین عامل تحقق توسعه و آبادانی همکاری بی شائبه و دلسوزانه مدیران و سایر دستگاه های ذی ربط است که با برنامه ای محکم و هدفی واحد، آماده رویاروی و حل و فصل مشکلاتی باشند که سد راه توسعه استان هستند.

و سومین عامل، همت بلند و اراده قوی مدیران است که با این تفکر که هیچ امر نشدنی در راه توسعه لرستان وجود ندارد، آستین همت را بالا بزنند و در تداوم راه توسعه دچار یاس و ناامیدی نشوند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 774232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =