استاندار چهارمحال و بختیاری در جمعی صمیمانه با جانبازان شاغل و بازنشسته و ایثارگران در استانداری دیدار و از رشادت و ایثارگری های آنان تجلیل کرد.

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، اقبال عباسی، در مراسم تجليل از جانبازان گرانقدر شاغل و بازنشسته و ایثارگران در استانداري چهارمحال و بختیاری با تقدير از فداكاري و رشادت هاي ايثارگران وجانبازان در دوران دفاع مقدس گفت: جانبازان توفيق بزرگي داشتند و اميدواريم خداوندمتعال زحمات و ايثار جانبازان را پذيرفته و توشه اي براي اين عزيزان باشد.

 استاندار چهارمحال و بختیاری گفت نبايد فراموش كنيم كه تماميت ارضي و حفظ انقلاب و ارزش هاي نظام ثمره ايثار شهدا، جانبازان و ازادگان است.

 عباسی بر ضرورت پاسخگويي به مطالبات مردم تأكيد كرد و گفت: مردم از تبعيض، فساد و ندانم كاري ها،سوال به حق دارند و بايد پاسخ دهيم ،بايد حساب مردم از حساب كساني كه در مقابل ارزش هاي انقلاب قرار دارند جدا باشد.

 وي در پايان افزود:مردم ولي نعمت ما هستند و لازم است رضايت و اعتماد مردم به عنوان بالاترين پشتوانه و سرمايه نظام و انقلاب اسلامي حفظ شود.

در ادامه اين ديدار هريك از كاركنان ايثارگر و جانباز در استانداري چهارمحال و بختیاری به بيان مسائل و مشكلات خود در حضور استاندار پرداختند.

 گفتنی است ؛ درپایان  اين مراسم  استاندار با اهداي لوح تقدير از كاركنان جانباز و ايثارگر استانداري تجلیل کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 774785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =