۰ نفر
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۷

اگرچه فیلتر کردن تلگرام به لحاظ حقوقی هیچ توجیه منطقی در پی ندارد و اشکالات حقوقی متعدد به قرار صادره توسط بازپرس محترم وارد است اما بنده نمی خواهم از این منظر به موضوع بپردازم.

پرسش بنده به طور روشن این است که کدامیک از نرم افزار های داخلی توانستند حتی بخش کوچکی از نیازهای کاربران را برآورده کنند؟ نرم افزار معروفی که صدا و سیما در هر شبکه اش در هر دقیقه چندین بار آن را تبلیغ می کند چقدر کارایی داشته است؟

ورود و استفاده از این نرم افزار حتی با پر سرعت ترین اینترنت به سختی امکان پذیر است و به مدت طولانی با پیام"اتصال به سرور "مواجه هستیم. ظاهراً ناخواسته و ندانسته همه تخم مرغ هایمان را در سبد شکسته نرم افزاری قرار دادیم که به هیچ وجه قابلیت و ظرفیت و شانیت آن را نداشت.

متاسفانه تولید کنندگان داخلی با سوء برداشت از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی امر بر آنان مشتبه شده است که می توانند هر کالا و خدمات را با هر میزان کیفیت و قیمت و عیب و نقص وارد بازار و مردم هم حتماً از آن استفاده کنند. بهتر است تولید کنندگان کالا و خدمات متوجه این موضوع باشند که اگر در صدد اصلاح و روز آمد کردن خود نباشند این راه که می روند متاسفانه به گورستان ختم می شود و همانطور که مردم به یکباره به آنها روی می آورند به یکباره هم رویگردان می شوند و طبیعی است که نرم افزار های داخلی هم اگرچه بوغ های تبلیغاتی بسیار قوی داشته باشند از این قاعده مستثنی نخواهند بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 775857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =