در روز پنجشنبه ۱۷ خرداد، خبرهایی درباره برجام و تحریم‌های آمریکا علیه ایران پربازدید بودند. مطالب مربوط به جام جهانی فوتبال هم مورد استقبال فراوان قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، پروژه زمین‌گیرکردن دولت از انکار تا واقعیت مورد توجه بسیار قرار گرفت. بعد از آن، اظهارنظر شوخ‌طبعانه دکتر شریعتی درباره شهید بهشتی پربازدید شد. بسیاری هم روی خبر واکنش رییس کمیته امداد به افطاری غزه کلیک کردند.

در سرویس اقتصاد، افشای همکاری اقتصادی اوباما با ایران پربازدیدترین خبر بود. در ادامه بسیاری خواستند بدانند تحریم‌ها چه تاثیری بر سفره مردم می‌گذارد؟ سود اقتصادی آمریکا از تحریم ایران هم نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

در سرویس فرهنگ، خبر رسید صفحه اینستاگرام احسان علیخانی هک شد. بسیاری هم خواستند بدانند آیا ایرانی‌ها واقعا کتاب نمی‌خوانند؟ بازگشایی سینما‌های کشور پس از ۴ روز تعطیلی دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس جامعه، گزارشی از محله‌ قدیمی خمینی‌شهر که در آنجا به دخترک افغان تعرض شد، پربازدید بود. کاربران زیادی هم خواستند بدانند چرا ایرانیان عصبانی هستند؟ تصاویر قبرستانی که در آتش می‌سوزد هم دوستداران میراث فرهنگی را متاثر کرد.

در سرویس بین‌الملل خبر رسید پیونگ‌یانگ پوتین را نیز غافل‌گیر کرد. حمله اشتباهی ترامپ به نخست‌وزیر کانادا هم باردیگر نشان داد اطلاعات تاریخی رییس جمهور آمریکا بسیار ضعیف است. کاربران زیادی هم روی خبری با تیتر اروپا قانون مسدودسازی تحریم‌های آمریکا را به جریان انداخت، کلیک کردند.

در سرویس ورزش، اطلاعیه آدیداس برای کسانی که قصد خرید پیراهن ایران را دارند، پربازدید شد. در ادامه خبر رسید یک شوک دیگر هم به پرسپولیس وارد شد. انگیزه‌های کی‌روش برای صعود، دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =