۷ نفر
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۸
معرفی یک سایت برای دانلود موزیک رایگان

وب سایت های زیادی در وب مشغول فعالیت در زمینه موسیقی های روز و قدیمی هستند .

اگر شما جمله ی دانلود آهنگ های جدید را در گوگل جستجو کنید صدها سایت با این ویژگی برای شما نمایش داده میشود. که رقابت زیادی با یکدیگر بر سر کاربران مجازی دارند یکی از این سایت ها ایزی موزیک میباشد این سایت فعالیت خود به صورت مجاز از سال 89 آغاز کرده است که به صورت مداوم در زمینه فرهنگی و موسیقی فعالیت دارد و یکی از سایت های زمینه موسیقی در بین رقبا می باشد. همچنین در زمینه مذهبی (صوتی و مداحی) نیز فعالیت میکند.

پست های ایزی موزیک تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است و تمام آهنگها در این سایت به صورت رایگان با اجازه صاحب اثر قرار میگیرد تنها سایتی در اینترنت که آلبومی های فروشی را رایگان در اختیار کاربر قرار نمیدهد !! (حامی کپی رایت) فقط برای معرفی قرار داده میشوند مگر اینکه خواننده آن را رایگان اعلام کرده باشد. به راحتی میتوان در این سایت آهنگ های مورد علاقه ی خود را پیدا کنید حتی آهنگ هایی قدیمی که سال های قبل منتشر شده (دارای فول آلبوم) در این سایت با کیفیت خوب و حتی کیفیت 320 پیدا میشود. این سایت دارای آرشیو بزرگ موزیک های ایرانی می باشد حداقل با 12000 آلبوم قدیمی ! کافیست کلمه ی دانلود آهنگ های جدید شاد را در این سایت جستجو کنید که با نتایج زیادی روبه رو میشود که مناسب سنین (کودکانه و بزرگسال) و ... یا به عبارتی مناسب تمام سلیقه ها یافت می شود.

یکی از مشکلات کاربران برای دریافت آهنگ این است که نمیتوانند آهنگ را دانلود کنند. وقتی روی لینک دانلود کلیک میکنند آن ترانه آنلاین پخش میشود !! راه حل ساده این می باشد که می توان برای سیستم عامل اندروید روی لینک نگه دارید و گزینه سیو رو بزنید و اگر سیستم عامل شما آی او اس هست شما باید نرم افزار مخصوص آی دانلود را باید دانلود کنید.

از دیگر ویژگی های این سایت پخش آنلاین می باشد همان طور که میدانید هر آهنگی مناسب دانلود نیست پس بهتر است قبل از اینکه دنبال دانلود آهنگ های جدید غمگین بگردید آن را کامل آنلاین پخش کنید و در صورت رضایت از آن دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =